رقابت سه باشگاه بزرگ انگلیسی برای جذب ستاره جوان استون ویلا

رقابت سه باشگاه بزرگ انگلیسی برای جذب ستاره جوان استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی- جیکوب رمزی، پدیده جوان انگلیسی استون ویلا، مورد توجه سه باشگاه مطرح و بزرگ انگلیسی قرار گرفته است و ممکن است در آینده به یکی از این تیم‌ها بپیوندد.

به گزارش فوتبالی، جیکوب رمزی فصل گذشته عملکرد قابل توجهی در پیراهن استون ویلا داشت. شیرهای بیرمنگام زیر نظر اونای امری پیشرفت چشمگیری داشتند و توانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را پس از سال‌ها به دست بیاورند و جیکوب رمزی نیز یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش در این مسیر بود. این بازیکن جوان حالا مورد توجه سه باشگاه بزرگ در فوتبال انگلیس قرار گرفته است.

آرسنال، تاتنهام و نیوکاسل از جمله تیم‌هایی هستند که علاقه‌مند به امضای قرارداد با جیکوب رمزی هستند. جذب این هافبک 23 ساله انگلیسی می‌تواند عمق خوبی به ترکیب هرکدام از این تیم‌ها ببخشد. این بازیکن جوان در تابستان امسال مورد توجه چند باشگاه انگلیسی و غیرانگلیسی قرار گرفته بود. تاتنهام که در حال حاضر رمزی را زیر نظر دارد، در تابستان نیز خواهان به خدمت گرفتن او بود. همچنین اینتر و بایرن مونیخ هم شرایط این بازیکن را زیر ذره‌بین قرار دادند اما در نهایت این انتقال نهایی نشد.

استون ویلا برای فروش رمزی بیش از 50 میلیون پوند درخواست می‌کند. آن‌ها در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شروع خوبی داشتند و نمی‌خواهند یکی از بازیکنان تاثیرگذار خودشان را از دست بدهند.

1428