هافبک کروات رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد برای تحقق رویای خود

هافبک کروات رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد برای تحقق رویای خود

پایگاه خبری فوتبالی- لوکا مودریچ، اسطوره کروات رئال مادرید تصمیم دارد یک فصل دیگر قراردادش را تمدید کند تا برای حضور در جام جهانی 2026 در اوج آمادگی قرار داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، فصل گذشته صحبت‎‌های زیادی در خصوص پایان همکاری لوکا مودریچ با رئال مادرید شنیده می‌شد. با اضافه شدن جود بلینگام، کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت به هافبک‌های جوان تیمش اعتماد کند و لوکا مودریچ که یکی از مهم‌ترین بازیکنان رئال مادرید در چند فصل اخیر به حساب می‌آید، تبدیل به مهره‌ای نیمکت‌نشین شد. به همین خاطر گفته می‌شد که مودریچ آخرین فصل حضورش در رئال را سپری می‌کند، اما او در نهایت تصمیم به تمدید قرارداد خودش تا تابستان سال 2025 گرفت.

پیش‌بینی می‌شد که این آخرین تمدید قرارداد مودریچ با رئال مادرید باشد و پس از آن تصمیم به جدایی بگیرد. او در این فصل نیز به عنوان یک مهره تاثیرگذار در ترکیب رئال مادرید شناخته نمی‌شود. با این حال و بر خلاف تصور عموم، این احتمال وجود دارد که این ستاره کروات یک بار دیگر قرارداد خودش را با کهکشانی‌ها تمدید کند.

به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، لوکا مودریچ تصمیم دارد یک فصل دیگر قرارداد خودش را تمدید کند، چون می‌خواهد برای جام جهانی 2026 در اوج آمادگی قرار داشته باشد. البته این موضوع بستگی به موافقت مدیران رئال مادرید هم دارد.

مودریچ در دو جام جهانی گذشته عنوان‌های دوم و سوم را همراه با تیم ملی کرواسی به دست آورده و می‌خواهد در آخرین جام جهانی خود یک رویای تقریبا محال را تبدیل به واقعیت کند.

1428