با غیبت هری کین، جان استونز کاپیتان انگلیس شد؛ ابهام در وضعیت جک گریلیش

با غیبت هری کین، جان استونز کاپیتان انگلیس شد؛ ابهام در وضعیت جک گریلیش

 پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی انگلیس برای دیدار مقابل یونان در دیدار امشب لیگ ملت‌های اروپا، هری کین را در اختیار ندارد و وضعیت حضور هافبک منچسترسیتی هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، لی کارسلی سرمربی موقت تیم ملی انگلیس می‌گوید که هری کین برای دیدار انگلیس مقابل یونان در ومبلی در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا آماده نخواهد بود و در مورد آمادگی جک گریلیش نیز شک دارد.

انگلیس و یونان هر دو با غلبه بر جمهوری ایرلند و فنلاند در گروه B2، شش امتیاز از دو بازی دارند.

هری کین، کاپیتان گلزن تیم ملی انگلیس در آخرین بازی بایرن مونیخ مقابل آینتراخت فرانکفورت به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

کارسلی گفت: کین در حال بهبود از یک آسیب ناشی از یک ضربه کوچک است و ما شانسی برای استفاده از او نداریم.

سرمربی موقت انگلیس که انتظار دارد در شش بازی گروهی لیگ ملت‌ها هدایت سه‌شیرها را بر عهده داشته باشد همچنین گفت که جان استونز مدافع منچسترسیتی، کاپیتان انگلیس در دیدار مقابل یونان خواهد بود.

کارسلی گفت: این یک دستاورد درخشان برای جان استونز خواهد بود، چیزی که او شایسته آن است.

جان استونز نیز گفت: این قطعاً همه چیزهایی است که در دوران کودکی می‌توانستم رویای آن را داشته باشم. دیدن من به عنوان کاپیتان انگلیس برای خانواده‌ام لحظه‌ای خاص است.

استونز افزود: کاپیتان شدن یکی از مواردی که نمی‌توانم به اندازه کافی بابت آن از کارسلی تشکر کنم.

کارسلی همچنین گفت که هم‌تیمی استونز در منچسترسیتی یعنی جک گریلیش، یک آسیب‌دیدگی خفیف در روز سه‌شنبه پیدا کرد و هنوز مشخص نیست به دیدار امشب (پنجشنبه) مقابل یونان می‌رسد یا خیر.

او گفت: ما جک را دقیقا ارزیابی خواهیم کرد. ما روی هیچ یک از بازیکنان قمار نمی‌کنیم.

 

1033