جنجال بزرگ و تاریخی لیگ یک در کرمانشاه؛ بعد از توقف 45 دقیقه‌ای جای تیم‌های مس کرمان و بعثت کرمانشاه عوض شد!

جنجال بزرگ و تاریخی لیگ یک در کرمانشاه؛ بعد از توقف 45 دقیقه‌ای جای تیم‌های مس کرمان و بعثت کرمانشاه عوض شد!

پایگاه خبری فوتبالی- در اتفاقی کم‌نظیر بازی تیم‌های بعثت کرمانشاه و مس کرمان در لیگ دسته اول 45 دقیقه متوقف شد!

به گزارش فوتبالی، روز گذشته 5 مسابقه از هفته ششم مسابقات لیگ دسته اول جام آزادگان برگزار شد. یکی از این مسابقات، مسابقه دو تیم بعثت کرمانشاه و مس کرمان بود که در ورزشگاه آزادی کرمانشاه و به میزبانی بعثت برگزار شد. این مسابقه در نهایت با گل میرهادی میرجوان در دقیقه 85 به سود میزبان تمام شد.

اما این بازی برخلاف نتیجه کم‌گلی که داشت یک بازی عادی و کم‌هیجان و بدون حاشیه نبود. در اتفاقی نادر و کم‌نظیر در فوتبال جهان، محمد علی صلاحی داور مسابقه برای تصمیم‌گیری درباره یک گل مشکوک بازی را برای 45 دقیقه متوقف کرد و در نهایت گل را نپذیرفت!

شاید فکر کنید جنجال بازی همین بوده است اما اشتباه می‌کنید. دو بعد از این که بازی بعد از 45 دقیقه توقف دوباره از سر گرفته شد تیم که گلش مردود شده بود یک گل دریافت کرد و بازی با همان یک گل تمام شد.

اما ماجرا چه بود؟ در دقیقه 83 تیم مس کرمان که میهمان بود روی یک پاس پشت مدافعان بعثت، توسط صادق زراعتکار به گل رسید. اما کمک داور این گل را مردود اعلام کرد. با اعتراض شدید مس کرمان داور گل را تایید کرد! اما این بار نوبت به میزبان رسید که به داور اعتراض کند.

رسانه باشگاه مس کرمان حتی مدعی شد که اعتراض تیم میزبان به تصمیم داور به حدی گسترده شد که تعدادی از هواداران بعثت هم به وسط زمین آمدند. این اتفاق باعث ایجاد وقفه  وقفه در بازی شد. اعتراض‌های دو تیم به داور باعث شد مسابقه حدود 45 دقیقه متوقف  شود. در نهایت هم داور مسابقه با رد تصمیم خودش دوباره گل مس کرمان را مردود اعلام کرد تا بازی در فضایی متشنج از سر گرفته شود.

<br>

بلافاصله بعد از سوت پایان مسابقه باشگاه مس کرمان رسما به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران اعتراض کرد و خواستار برخورد با داور مسابقه و همچنین تکرار بازی شد! حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصمیمی درباره این بازی گرفته می‌شود.

1359