ستاره دانمارکی از ماندن در منچستریونایتد پشیمان است؟

ستاره دانمارکی از ماندن در منچستریونایتد پشیمان است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین اریکسن ستاره دانمارکی می گوید از ماندن در منچستریونایتد بسیار راضی است و اصلاً از تصمیمش پشیمان نیست.

به گزارش فوتبالی، هافبک باتجربه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به تیم های اندرلخت بلژیک و آژاکس آمستردام لینک شده بود و با توجه به ترافیک خط هافبک منچستریونایتد، حدس زده می شد که اریکسن را در فصل جدید در لباس تیم دیگری ببینیم، اما هافبک سابق تاتنهام تصمیم گرفت تا این فصل را نیز در الدترافورد بماند.

اریکسن در مورد تصمیمش و ماندن در یونایتد به BILD گفت: "من هیچ وقت به خروج از من یونایتد فکر نکردم و هیچ وقت نشنیدم که باشگاه می خواهد مرا بفروشد و من مجبور به ترک یونایتد هستم. احساس کردم که من و خانواده ام اوضاع خوبی در این شهر داریم. اگر فرصتی پیش می آمد و من به خودم می گفتم که می خواهم این چالش را انجام دهم، پس عادلانه بود که از یونایتد می رفتم، اما هیچ وقت چنین چیزی پیش نیامد. در ابتدای فصل، وقتی پنجره نقل و انتقالات هنوز بسته نشده و چون در ترکیب اصلی بازی نمی کنید، مردم صحبت های زیادی راجع به شما می کنند، اما بعد از یک مدت، احساس می کنم تصمیم درستی گرفته ام. حال خودم و خانوده ام در شهر منچستر خوب است."

4416