بالاخره اجازه خروج مسی و یارانش از آمریکا صادر شد

بالاخره اجازه خروج مسی و یارانش از آمریکا صادر شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین به علت طوفان در آمریکا گیر افتاده بود و نمی توانست از میامی خارج شود اما به نظر می رسد که بالاخره مشکل حل شده است.

به گزارش فوتبالی، مسی و یارانش باید بامداد جمعه در ادامه مسابقات راهیابی به جام جهانی به مصاف ونزوئلا بروند اما به علت طوفان در فلوریدا، پروازشان به تعویق افتاده است.

قرار بود که مسی و یارانش بامداد امروز به کلمبیا بروند تا از ان جا به ونزوئلا برسند چرا که به علت اختلافات سیاسی میان آمریکا با ونزوئلا، پرواز مستقیم بین دو کشور وجود ندارد اما به علت طوفان این پرواز به تاخیر افتاد. از سویی ماه هاست که تیم ملی آرژانتین ، میامی را به عنوان محل اردوهایش انتخاب کرده است و به همین خاطر بازیکنان آلبی سیلسته در حال حاضر در امریکا هستند.

ساعاتی پیش بالاخره با اعلام سازمان هواشناسی آمریکا، پروازها در امریکا از سر گرفته شد و مسی و یارانش قرار است که ساعت 22:30 امشب به وقت ایران از میامی به مقصد بارانکیا در امریکا حرکت کنند. اسکالونی امیدوار است که بازیکنانش پیش از بازی بامداد جمعه، حداقل یک جلسه تمرین را در ونزوئلا داشته باشند. فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز امیدوار است که فیفا به آنها لطف کند و بازی مقابل ونزوئلا را 24 ساعت به تاخیر بیاندازد.

4125