بازیکنان چلسی از کار کردن زیر نظر سرمربی ایتالیایی خوشحال هستند

بازیکنان چلسی از کار کردن زیر نظر سرمربی ایتالیایی خوشحال هستند

پایگاه خبری فوتبالی- پس از گذشت چند ماه از منصوب شدن انزو مارسکا به عنوان سرمربی چلسی، حالا خبرها حاکی از آن است که بازیکنان چلسی از کار کردن زیر نظر این سرمربی ایتالیایی خوشحال هستند.

به گزارش فوتبالی، پس از اتمام فصل گذشته و اعلام خبر قطع همکاری با مائوریسیو پوچتینو توسط باشگاه چلسی نارضایتی در بین بازیکنان آبی‌ها احساس شد و برخی از آن‌ها معتقد بودند که سرمربی آرژانتینی نیاز به زمان داشته و خروج او به ضرر تیم خواهد بود.

اما حالا پس از گذشت چندین ماه از حضور انزو مارسکا سرمربی ایتالیایی روی نیمکت آبی‌ها او توانسته وضعیت را کاملا تغییر دهد و هم عملکرد خوبی از تیم ارائه دهد و اوضاع رختکن را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، انزو مارسکا از نظر تاکتیکی تاثیر بسیار خوبی روی بازیکنان چلسی گذاشته و کسب نتایج خوب در شروع فصل نشان دهنده این موضوع است. اما مهم‌ترین بخش کار مارسکا در چلسی احساسی است که او با بازیکنان تیم خود در این مدت زمان ایجاد کرده و همگی از حضور مارسکا بسیار خوشحال هستند.

با وجود شرایط سختی که چلسی در شروع پیش فصل داشت، مشکلات درون تیمی مانند ویدئوی پخش شده از انزو فرناندز و ناراحتی بازیکنان فرانسوی و در ادامه حضور فعال در نقل و انتقالات با وجود تعداد بالای بازیکن وجود یک شروع بسیار قوی با انزو مارسکا اصلا آسان‌ نبوده و کار عملکرد او شایسته تقدیر است.

چلسی در حال حاضر پس از گذشت ۷ هفته از لیگ برتر انگلیس با ۱۴ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد این درحالی است که آبی‌ها فصل گذشت پس از ۷ بازی تنها ۸ امتیاز کسب کرده بودند. این عملکرد باعث امیدوار شدن هواداران چلسی به بازگشت این تیم به روز‌های اوجش زیر نظر انزو مارسکا شده است.

۱۴۲۸