علاقه لیورپول، تاتنهام و نیوکاسل به مهاجم غنایی بورنموث

علاقه لیورپول، تاتنهام و نیوکاسل به مهاجم غنایی بورنموث

پایگاه خبری فوتبالی- ۳ باشگاه لیگ برتری علاقه‌مند به جذب مهاجم غنایی ۲۴ ساله بورنموث هستند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از GiveMesport، آنتوان سمنیو مهاجم بورنموث با شروع قدرتمند در فصل جاری، توجه باشگاه‌های لیگ برتر مانند لیورپول، نیوکاسل یونایتد و تاتنهام هاتسپور را به خود جلب کرده است.

این باشگاه‌ها قصد دارند تا این مهاجم غنایی را در سال ۲۰۲۵ به تیم خود بیاورند.

سمنیو در ژانویه سال ۲۰۲۳ به بورنموث پیوست و با ۱۲ گل در ۵۰ بازی توانست خود را در این تیم مطرح کند. این امر، برخی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر را که در لیگ قهرمانان اروپا یا لیگ اروپا حضور دارند، به او علاقه‌مند کرد.

باشگاه بورنموث اما می‌خواهد جلوی از دست دادن ستاره جوانش را بگیرد. بورنموث در تابستان دومینیک سولانکه، مهاجم دیگر خود را از دست داد و این بازیکن به تاتنهام هاتسپور منتقل شد.

سولانکه که در فصل گذشته ۱۹ گل برای بورنموث به ثمر رساند، با مبلغ ۵۵ میلیون پوند به تاتنهام فروخته شد و در صورت برآورده شدن شروط مربوط به عملکرد وی، قیمت کل او به ۶۵ میلیون پوند افزایش می‌یابد.

باشگاه بورنموث، سمنیو را سخت بدست آورد و نمی‌خواهد به راحتی او از دست بدهد. بورنموث در رقابت با سلتیک، وستهام یونایتد، کریستال پالاس و ساوت‌همپتون توانست این مهاجم را خریداری کند.

حالا نمایش درخشان او در لیگ برتر؛ لیورپول ، تاتنهام و نیوکاسل را نیز به صف علاقه‌مندانش اضافه کرده است.

سمنیو ۲۴ ساله که در این فصل ۳ گل و یک پاس گل ثبت کرده، تا ۳۰ ماه جون سال ۲۰۲۹ با بورنموث قرارداد دارد و احتمالا این باشگاه تنها در ازای دریافت مبلغی کلان، حاضر به فروش او خواهد بود.

 

1033