حسی که ستاره منچسترسیتی نسبت به غیبت در یورو 2024 داشت

حسی که ستاره منچسترسیتی نسبت به غیبت در یورو 2024 داشت

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر منچسترسیتی می‌گوید پس از آنکه توسط گرت ساوت‌گیت، سرمربی وقت انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی دعوت نگردید، ویران د.

به گزارش فوتبالی، جک گریلیش، وینگر ۲۹ ساله منچسترسیتی می‌گوید پس از حذف شدن از لیست ۲۶ نفره گرت ساوت‌گیت برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ که در آن انگلیس در فینال به اسپانیا شکست خورد، ویران شد.

با این حال لی کارسلی، سرمربی موقت انگلیس، بازی‌ساز سیتی را در هر دو بازیی که بعد از ساوت‌گیت به صورت موقت روی نیمکت نشسته، به تیم ملی دعوت کرده است.

گریلیش به رادیو 5 لایو بی بی سی گفت: من با شما صادق خواهم بود، من واقعاً با تصمیم ساوت‌گیت موافق نبودم.

 

گریلیش اعتراف کرد که احساس می‌کند بهترین فصل را برای باشگاهش سپری نکرده، اما افزود: شما در هر پستی در زمین به کمی تعادل نیاز دارید و من اکنون خود را به عنوان یک بازیکن کاملاً با تجربه می‌دانم.

وی افزود: الان چیزهای زیادی برده‌ام، بنابراین از من پرسیدی که باید برای یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی دعوت می‌شدم، بله، هنوز فکر می‌کنم باید می‌رفتم، اما بدیهی است که قرار نبوده اینگونه باشد.

او در مورد اینکه آیا احساس می‌کند در بازگشت به تیم ملی انگلیس برای بازی‌های شهریور ماه، چیزی برای اثبات دارد، گفت: البته می‌خواستم اینجا بیایم و خوب تمرین و بازی کنم.

وی تصریح کرد: از لی کارسلی تشکر می‌کنم که این فرصت را به من داد و به من اعتماد کرد. با روشی که او در دو اردوی اخیر با من ارتباط برقرار نمود، واقعاً به من کمک کرد.

گریلیش خاطرنشان کرد: رفتار سرمربی به من این احساس را منتقل می‌کند که او واقعاً به من اعتبار می‌دهد البته فعلا نمی‌توانم به اندازه کافی درباره او صحبت کنم.

 

1033