روزهای سیاه ستاره سابق لیورپول در بلژیک

روزهای سیاه ستاره سابق لیورپول در بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره سابق لیورپول به دلیل کسب نتایج ضعیف، در آستانه اخراج از مربیگری تیم فوتبال بیرشات بلژیک است.

به گزارش فوتبالی، درک کویت، هافبک سابق لیورپول که ۷ سال درخشان را در آنفیلد سپری کرد، پس از بازنشستگی به مربیگری پرداخت و اکنون هدایت تیم بیرشات بلژیک را بر عهده دارد.

اما همه چیز در تیم فعلی او خوب پیش نمی‌رود، زیرا تیم بلژیکی با تنها ۲ امتیاز از ۱۰ بازی ابتدایی فصل جدید، در انتهای جدول قرار دارد. آنها با ۸ شکست در فصل جاری، هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

شاگردان کویت با دیگر تیم قعرنشین بالایی خود در جدول، ۶ امتیاز فاصله دارند. انها همچنین با تیمی که کمی بالاتر از آنها در منطقه دور از خطر سقوط از لیگ قرار گرفته، ۹ امتیاز فاصله دارند.

طبق گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی میل، جلسه هیئت مدیره باشگاه بیرشات  (Beerschot) برای امروز سه‌شنبه برنامه‌ریزی شده بود تا در مورد آینده درک کویت صحبت شود، اما جلسه تعیین سرنوشت مرد هلندی ۴۴ ساله، به آینده موکول شد.

جلسه روز سه‌شنبه به درخواست وکلا به تعویق افتاد زیرا اکثر سهام‌داران این باشگاه که اهل عربستان سعودی هستند، تمایل دارند تا برای زمان مشخصی در آینده، کویت را روی نیمکت بیرشات حفظ کنند.

کویت در سال ۲۰۲۳ زمانی که این باشگاه در دسته دوم بود و قصد داشت به لیگ برتر صعود کند، هدایت بیرشات را برعهده گرفت. او قراردادی یک ساله با این باشگاه بلژیکی امضا کرد اما سپس قرارداد وی ارتقا یافت.

این باشگاه که در شهر آنتورپ بلژیک حضور دارد، در این فصل ۲۷ گل دریافت کرده یعنی حداقل ۷ گل بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ بلژیک. شاگردان کویت در فصل جاری، تنها ۸ گل به ثمر رسانده‌اند و دومین خط حمله ضعیف این فصل لیگ بلژیک را به خود اختصاص داده‌اند. 

پیشنهاد شده که در صورت اخراج کویت، مابقی مطالباتش تا سال ۲۰۲۶ به او پرداخت گردد.

مرد هلندی پس از تساوی در دیدار قبلی مقابل وسترلو صحبت کرد و از نداشتن زمین تمرین نیز شکایت نمود.

 

1033