کار دشوار لیورپول برای انتقال "محمدصلاح جدید" به آنفیلد

کار دشوار لیورپول برای انتقال "محمدصلاح جدید"  به آنفیلد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول مصرانه به دنبال جذب مهاجم مصری فرانکفورت در تابستان آینده است اما در این راه همچنان باید با رقبای لیگ برتری مبارزه کند.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از اسکای اسپورت، عمر مرموش ستاره آینتراخت فرانکفورت روز یکشنبه با به ثمر رساندن ۲ گل، بایرن مونیخ را آزار داد. او با دبل کردن در این دیدار که به تساوی ۳-۳ رسید، یکی از بهترین بازیکنان تیمش در زمین بود.

ستاره فرانکفورت پیش از درخشش در فصل جاری نیز مورد توجه باشگاه‌های لیگ برتر قرار گرفته بود اما انتقال او به انگلیس در تابستان با شکست مواجه شد.

ناتینگهام فارست و استون ویلا از جمله مشتریان پر و پا قرص او بودند. این فصل تعدادی از علاقه‌مندان جدید هم به صف مشتریان عمر مرموش اضافه شده‌اند.

مهاجم آینتراخت فرانکفورت در فصل جاری با نمایشی قدرتمند و گلزنی‌، به درخشش خود ادامه داده و نبرد بر سر جذب او برای تابستان آینده، دشوارتر خواهد شد.

این بازیکن ۲۵ ساله در ۶ بازی این فصل بوندسلیگا، ۸ گل و ۴ پاس گل به به ثبت رسانده است. از بین مهاجمان حاضر در لیگ‌های برتر اروپایی، تنها ویکتور گیوکرس از اسپورتینگ (۱۱ گل در ۸ بازی)، ارلینگ هالند از منچسترسیتی (۱۰ گل در ۷ دیدار) و روبرت لواندوفسکی از بارسلونا (۱۰ گل در ۹ بازی) گل‌های بیشتری از مرموش به ثمر رسانده‌اند.

فرانکفورت نمی‌خواهد ضامن موفقیت خود را در فصل‌های نقل و انتقالاتی آینده از دست بدهد و ترجیح می‌دهد قرارداد ستاره گلزنش را تمدید کنند اما مرموش غیرقابل فروش هم نیست!

قرارداد این ستاره مصری که به محمد صلاح جدید در فوتبال اروپا مشهور شده، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد و بند آزادسازی ندارد. این ستاره تهاجمی در انگلیس مشتریان زیادی دارد.

لیورپول یکی از مشتریان اصلی او برای جانشینی احتمالی محمد صلاح اصلی است که قراردادش در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز قرارداد جدید با وی منعقد نشده است.

علاوه بر لیورپول؛ آرسنال، کریستال پالاس و وستهام نیز خواهان به خدمت گرفتن مرموش در تابستان آینده هستند زیرا فرانکفورت با انتقال او در زمستان پیش‌رو مخالفت کرد.

گفته می‌شود ستاره مصری فرانکفورت، خودش هم دوست دارد از بوندس‌لیگا به لیگ برتر انگلیس برود.

 

1033