وینگر ایرانی روستوف؛ بازی سختی مقابل ازبکستان داریم

وینگر ایرانی روستوف؛ بازی سختی مقابل ازبکستان داریم

پایگاه خبری فوتبالی- محمد محبی بعد از غیبت در دو اردوی آخر تیم ملی دوباره ملی‌پوش شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایران روز پنج شنبه همین هفته یک بازی دشوار در پیش دارد. بازی با ازبکستان در تاشکند که سومین بازی تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 محسوب می‌شود. 

فهرست تیم ملی برای این بازی و البته بازی سه‌شنبه هفته آینده مقابل تیم ملی قطر روز یکشنبه اعلام شد. محمد محبی وینگر ایرانی تیم روستوف که در دو اردوی اخیر تیم ملی غایب بود در فهرست امیر قلعه‌نویی قرار گرفته است.

محبی شب گذشته در برنامه فوتبال برتر درباره بازی با ازبکستان گفت: «ازبکستان واقعا تیم قدرتمندی است و تقریبا به سبک فوتبال روسی بازی می‌کند. بازیکنان این تیم خیلی جنگنده و به لحاظ بدنی قوی هستند و در حال حاضر استعدادهای خوبی هم در اختیار دارند. در لیگ ایران که اورونوف و ماشاریپوف را دارند و چند بازیکن خوب هم در لیگ روسیه دارند، مانند فیض‌الله‌اف که در زسکا مسکو بازی می‌کند. او بازیکن تکنیکی و ریزنقشی است.»

ایران از آخرین بازی‌اش در تاشکند خاطره خوبی ندارد. محبی در این باره گفت: «در بازی قبلی ما با ازبکستان که با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد، نیمه اول کاملا سوار بر بازی بودیم و دو گل خوب هم زدیم اما متاسفانه نیمه دوم یک اشتباه کردیم و گل خوردیم. بعد از آن هم جو ورزشگاه و پرس شدید باعث شد بازی را از ما بگیرند.»

1359