اعلام زمان حضور علیرضا بیرانوند در جلسه کمیته انضباطی

اعلام زمان حضور علیرضا بیرانوند در جلسه کمیته انضباطی

پایگاه خبری فوتبالی- کمیته انضباطی پس از بازی‌های تیم ملی در فیفادی پیش رو،برای بررسی صحبت‌های علیرضا بیرانوند با حضور او تشکیل جلسه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته و پس از اتمام دیدار تراکتور و فولاد خوزستان بود که علیرضا بیرانوند درمورد دعوای خود با پرسپولیس ادعای عجیبی را مطرح کرد. 

بیرانوند در مصاحبه خود در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مدعی شد که 5 میلیارد تومان به عنوان شیرینی (رشوه) به برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده است و همین سبب شد که حواشی در خصوص این پرونده بیشتر شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بلافاصله پس از این مصاحبه علیرضا بیرانوند را جهت ادای توضیحاتی به این کمیته احضار کرد. اما مشخص نبود بیرانوند چه زمانی باید به کمیته انضباطی برود.

حالا با اعلام رییس کمیته انضباطی، قرار است دروازه‌بان ملی پوش تراکتور بعد از بازی‌های ملی در کمیته انضباطی حاضر شود تا صحبت‌های عجیب او بررسی شود. رییس کمیته انضباطی در گفت‌وگوی کوتاه تلفنی با برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که بیرانوند بعد از دو بازی تیم ملی و قبل از بازی تیم باشگاهی‌اش یعنی تراکتور در روز پنج شنبه هفته آینده به محل این کمیته خواهد رفت تا درباره ادعای عجیبش که شهر را به هم ریخته توضیح بدهد. 

تیم ملی ایران در روز‌ های ۱۹ و ۲۴ مهر به مصاف تیم‌های ازبکستان و قطر می رود.

2636