تنبیه شدن ستاره بارسلونا توسط فلیک

تنبیه شدن ستاره بارسلونا توسط فلیک

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک سرمربی بارسلونا بار دیگر نشان داد که بر سر مسائل انضباطی تیمش با کسی شوخی ندارد و ژول کنده را به خاطر رعایت نکردن این مسئله، از لیست تیمش برای بازی با آلاوز خط زد. 

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شب گذشته از هفته نهم لالیگا به مصاف دپورتیوو آلاوز رفت و فلیک در این بازی، یک شگفتانه از خودش به جای گذاشت. ترکیب بارسا در این بازی در مقایسه با بازی گذشته با یانگ بویز، تنها یک تغییر داشت و آن هم حضور هکتور فورت در پست دفاع راست به جای ژول کنده بود تا ستاره فرانسوی برای اولین بار در این فصل در ترکیب تیمش حضور نداشته باشد. 

در حالی که بسیاری از مردم و کارشناسان فکر می کردند که کنده نیاز به استراحت داشته و فلیک به همین خاطر، به او بازی نداده، اما اسپورت ادعا کرد که مدافع سابق سویا به خاطر رعایت نکردن مسائل انضباطی از ترکیب تیم خط خورده است. کنده سر وقت در جلسه تیمی پیش از بازی حاضر نبوده و فلیک او را به همین خاطر جریمه کرده است. فلیک همیشه بر سر مسائل انضباطی اصرار داشته. 

در نهایت بلوگرانا با درخشش روبرت لواندوفسکی موفق شد سه بر صفر دپورتیوو آلاوز را شکست دهد تا فاصله 3 امتیازی اش با رئال مادرید حفظ شود.

4416