تفاوت جالب آمار مهار پنالتی دخیا در فیورنتینا و منچستریونایتد

تفاوت جالب آمار مهار پنالتی دخیا در فیورنتینا و منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا دروازه بان 33 ساله اسپانیایی در حال حاضر در فیورنتینا حضور دارد و شب گذشته در بازی تیمش مقابل میلان عملکرد خوبی را از خودش به نمایش در آورد.

به گزارش فوتبالی ، در هفته هفتم از رقابت های سری آ ایتالیا، فیورنتینا و میلان به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی فیورنتینا موفق شد با نتیجه دو بر یک میلان را شکست بدهد. در این دیدار داوید دخیا دروازه بان فیورنتینا نقشی پر رنگ در پیروزی فیورنتینا داشت. این دروازه بان اسپانیایی موفق شد دو ضربه پنالتی را از میلانی ها مهار کند و به این ترتیب نشان داد که یک دروازه بان پنالتی گیر است.

داوید دخیا از سال 2011 تا 2023 دروازه بان منچستر یونایتد بود. نکته جالب قضیه این جا است که داوید دخیا در هشت سال آخر حضورش در منچستر یونایتد، تنها سه بار توانست پنالتی مهار کند. این در حالی است که حالا در یک بازی برای فیورنتینا دو بار توانست پنالتی گیری کند.

دخیا تا سال 2020 در تیم ملی اسپانیا حضور داشت. او در سال 2023 از منچستر یونایتد جدا شد و یک سال بدون تیم بود اما حالا در فیورنتینا حضور دارد. دخیا از تابستان 2024 به تیم ایتالیایی پیوسته است.

1471