واکنش جالب به این که یک بازیکن 36 ساله بهترین بازیکن منچستریونایتد شد

واکنش جالب به این که یک بازیکن 36 ساله بهترین بازیکن منچستریونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم سابق شیاطین سرخ پس از اینکه مدافع ۳۶ ساله منچستریونایتد در دیدار با استون‌ویلا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، گفت سایر بازیکنان یونایتد باید شرمنده باشند.

به گزارش فوتبالی، دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق شیاطین سرخ می‌گوید که بازیکنان منچستریونایتد پس از اینکه جانی ایوانز هم‌بازی ۳۶ ساله آنها، بهترین بازیکن زمین در دیدار با استون‌ویلا شد، باید شرمنده باشند.

تیم اریک تن‌هاگ با تساوی ۰-۰ مقابل میزبان در ویلا پارک، روند بدون برد خود را به ۵ بازی افزایش داد. با وجود نداشتن موقعیت‌های جدی تهاجمی، شیاطین سرخ در این دیدار یک عملکرد دفاعی قاطعانه نشان دادند؛ برخلاف دو بازی قبلی خود مقابل تاتنهام و پورتو که ۶ گل دریافت کردند.

برباتوف معتقد است که انتقادات از سرمربی تن‌هاگ پس از این توقف بدون گل و ماندن در رتبه چهاردهم جدول، افزایش خواهد یافت زیرا یونایتد برای کسب امتیاز نیاز به پیروزی دارد.

او در ادامه اظهار داشت که قرار گرفتن منچستریونایتد در چنین جایگاهی، باور کردنی نیست.

مهاجم بلغارستانی سابق یونایتد که در اسکای اسپورت صحبت می‌کرد، گفت: همه در زمین باید خجالت بکشند زیرا ایوانز در ۳۶ سالگی، بهترین بازیکن زمین شد!

تساوی مقابل استون‌ویلا، فصل جاری را با تنها ۸ امتیاز از ۷ بازی، به بدترین شروع فصل لیگ برتر برای منچستریونایتد در ۳۵ سال اخیر تبدیل کرد. یونایتد در پایان فصل گذشته نیز، کمترین امتیاز خود را در تاریخ لیگ برتر ثبت کرد و در رتبه هشتم قرار گرفت.

آخرین باری که یونایتد ۸ امتیاز یا کمتر، از ۷ بازی اول خود در لیگ برتر انگلیس کسب کرد، در فصل ۹۰-۱۹۸۹ بود. یونایتد پس از ۷ بازی در سپتامبر ۱۹۸۹، تنها ۷ امتیاز کسب کرد و آنها در فصلی که چهارمین سال حضور سر الکس فرگوسن در اولدترافورد بود، در رده سیزدهم لیگ قرار گرفتند.

 

1033