رقابت آرسنال و چلسی برای جذب مدافع ۱۸ ساله برزیلی

رقابت آرسنال و چلسی برای جذب مدافع ۱۸ ساله برزیلی

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه‌های آرسنال و چلسی از جمله اصلی‌ترین مشتریان مدافع ۱۸ ساله برزیلی تیم سانتوس هستند که بند آزادسازی ۵۸ میلیون پوندی در قراردادش دارد.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از CaughtOffside، چندین باشگاه لیگ برتری از جمله آرسنال، چلسی، اورتون و ولور؛ وضعیت ژائو پدرو چرمونت، بازیکن ۱۸ ساله تیم سانتوس برزیل را از نزدیک زیر نظر دارند.

تیم فوتبال سانتوس، فصل گذشته به لیگ سری B برزیل سقوط کرد و اکنون آماده پیشنهادات برای پرداخت بند آزادسازی ۵۸ میلیون پوندی مدافع راست جوان با استعدادش برای کاهش مشکلات مالی خود است.

آرسنال و چلسی هر دو در حال آماده شدن برای ارائه پیشنهادات اولیه برای این ستاره برزیلی به باشگاه سانتوس هستند. هر دو باشگاه لندنی پیش از این، با ژائو پدرو چرمونت مذاکره کرده‌اند.

نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتری برای تماشای تعدادی از بازی‌های اخیر پدرو چرمونت حضور یافتند و به نظر می‌رسد که او به وضوح آنها را تحت تاثیر قرار داده است. زیرا آرسنال و چلسی آماده‌اند تا تلاش‌های خود را برای جذب او افزایش دهند.

چرمونت می‌تواند آینده خود را در لیگ برتر دنبال کند، اما باید ببینیم او از بین آرسنال یا چلسی، کدامیک را انتخاب می‌کند.  توپچی‌های لندن در پروژه جذب او، جلوتر هستند و این تیم زیر نظر مایکل آرتتا اعتقاد زیادی به جوانگرایی دارد. اما اینکه آرسنالی چقدر در متقاعد کردن ژائو پدرو برای حضور در ورزشگاه امارات موفق باشند، مشخص نیست.

در مقابل، چلسی سال‌های سختی را پشت سر گذاشته و باید دید که آیا پروژه بلندمدت آن‌ها طبق برنامه پیش می‌رود یا خیر. آنها فرصت‌هایی را در اختیار بازیکنان جوان قرار می‌دهند. بنابراین ژائو شاید استمفوردبریج به عنوان مکان خوبی برای پیشرفت نگاه کند.

 

1033