لیونل مسی و خانواده در آکادمی اینتر میامی؛ حمایت از پسرش تیاگو در اولین قدم‌های فوتبالی

لیونل مسی و خانواده در آکادمی اینتر میامی؛ حمایت از پسرش تیاگو در اولین قدم‌های فوتبالی

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی، اسطوره فوتبال جهان، همراه با همسرش آنتونلا و فرزنداشان در آکادمی باشگاه اینتر میامی حضور پیدا کرد تا بازی پسر بزرگش، تیاگو، را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی که به تازگی به باشگاه اینترمیامی پیوسته است، علاوه بر موفقیت‌های ورزشی خود در آمریکا، حمایت پدرانه خود را از پیشرفت‌های فوتبالی فرزندش نیز نشان داده است. در این تصویر، مسی به همراه خانواده‌ روی نیمکت نشسته و به دقت عملکرد تیاگو و تیمش را زیر نظر دارد. حضور مسی در کنار خانواده‌اش و دیدن تلاش‌های پسرش در زمین، نشان‌دهنده تعهد و علاقه او به فوتبال و خانواده‌اش است.

تیاگو مسی، که پیراهن شماره ۱۰ تیم جوانان آکادمی اینتر میامی را به تن دارد، در حال تجربه اولین قدم‌های خود در دنیای فوتبال است و به نظر می‌رسد که با حمایت پدر افسانه‌ای‌اش، آینده‌ای روشن در انتظار اوست.  این لحظات نه تنها برای خانواده مسی، بلکه برای هواداران اینتر میامی و فوتبال دوستان در سراسر جهان، الهام‌بخش است. آینده تیاگو در فوتبال می‌تواند ادامه‌دهنده نام بزرگ خانواده مسی باشد و شاید در سال‌های آینده، او را در قامت یک ستاره درخشان در میادین بین‌المللی ببینیم. تیاگو مسی در دیدار بین دو تیم زیر ۱۲ سال اینترمیامی و زیر ۱۲ سال اورلاندو سیتی؛ موفق به هتریک شد و تیمش با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد.

۱۰۰۹