ادامه رقابت باشگاه انگلیسی با بارسلونا برای جذب یکی از خوش‌فرم‌ترین مهاجمان فوتبال اروپا

ادامه رقابت باشگاه انگلیسی با بارسلونا برای جذب یکی از خوش‌فرم‌ترین مهاجمان فوتبال اروپا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا همچنان در حال رقابت با یکی از باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس بر سر جذب مهاجمی است که چلسی در تابستان می‌خواست او را به خدمت بگیرد اما موفق نشد.

به گزارش فوتبالی، مدیران نیوکاسل در سنت جیمز پارک همچنان به دنبال جذب جاناتان دیوید، مهاجم ۲۴ ساله کانادایی لیل هستند که اکنون یکی از خوش‌فرم‌ترین و آماده‌ترین مهاجمان فوتبال اروپاست.

مشکل نیوکاسل اما این است که در راه جذب دیوید، باید با یک غول بزرگ اسپانیایی رقابت کند زیرا بارسلونا دست‌بردار خرید این مهاجم نیست.

نیوکاسل‌یونایتد مجبور شد از آنتونی گوردون در نقش مهاجم اصلی خود در دیدارها با منچسترسیتی و اورتون استفاده کند و این ملی‌پوش انگلیسی دو نمایش خوب را نشان داد.

آنتونی گوردون در دو بازی قبلی، گل تساوی نیوکاسل را به ثمر رساند. انتظار می‌رود الکساندر ایساک و کالوم ویلسون نیز بعد از بهبود مصدومیت‌های پا و کمر، پس از تعطیلات مسابقات لیگ برای بازی‌های ملی که در اواخر مهرماه پایان می‌یابد، به میادین بازگردند.

با این وجود، هنوز هم اعتقاد بر این است که ادی هاو، سرمربی نیوکاسل علاقه‌مند به جذب عناصر تهاجمی در زمستان پیش‌رو و تابستان آینده است. نیوکاسل در ماه‌های اخیر با مهاجمان زیادی از سراسر اروپا از جمله دومینیک کالورت-لوین از اورتون، آرکادویس مالیک مهاجم یوونتوس و برایان امبومو، ستاره برنتفورد صحبت کرده است.

با این حال، جدی‌ترین مذاکرات با جاناتان دیوید، مهاجم تیم لیل فرانسه انجام شده که در این فصل تا کنون در 13 بازی، 8 گل به ثمر رسانده است. او گل پیروزی را در برد ۱-۰ لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکی از غول‌های لالیگا یعنی رئال مادرید در هفته گذشته به ثمر رساند.

پیش از این تصور می‌شد که دیوید در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی با چلسی مذاکره کرده اما او در نهایت در لیل باقی ماند. این مهاجم کانادایی در سال جدید، در شش ماه پایانی قرارداد فعلی خود با باشگاه لیل قرار دارد.

ستاره کانادایی درباره وضعیت قراردادش صحبت کرده و گفته که برای هر اتفاقی آماده است. گفته می‌شود که نیوکاسل در طول این فصل و فصل گذشته، دیوید را از نزدیک زیر نظر گرفته اما امیدهای آنها برای جذب این مهاجم شاید به دلیل گزارش‌هایی مبنی بر علاقه شدید بارسلونا به این بازیکن ۲۴ ساله، نقش بر آب شود.

بارسلونا دیوید را به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای جذب مهاجم در تابستان آینده در نظر دارد. وب‌سایت Sport مدعی شد که دیوید هیچ قصدی برای امضای قرارداد جدید با لیل ندارد و بارسا آماده است تا تلاش کند و او را متقاعد سازد تا تابستان آینده به کاتالان منتقل شود.

 

1033