تلاش لیورپول برای حفظ دو ستاره کلیدی

تلاش لیورپول برای حفظ دو ستاره کلیدی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول در حال مذاکره برای عقد قرارداد جدید با دو مدافع کلیدی خود است.

به گزارش فوتبالی، یارل کوانسا و ابراهیما کوناته در حال آماده شدن برای قراردادهای جدید با لیورپول هستند. شاگردان آرنه اسلات در آنفیلد، شروع درخشانی در فصل جاری داشته‌اند که آنها را در صدر جدول قرار داده است.

بخش عمده‌ای از شروع خوب سرخ‌پوشان بندر لیورپول، به عملکرد درخشان خط دفاعی آنها باز می‌گردد که در ۷ بازی، تنها ۲ گل خورده و مستحکم‌ترین خط دفاعی لیگ برتر انگلیس در فصل جاری را در اختیار دارد.

عملکرد دو مدافع کلیدی قرمزهای آنفیلد یعنی یارل کوانسا و ابراهیما کوناته، تاثیر چشمگیری در موفقیت لیورپول در این فصل داشته و آنها نمی‌خواهند به هیج قیمتی، دو ستون مستحکم خط دفاعی خود را از دست بدهند.

قرمزها در حال مذاکره با کوانسا بر سر یک قرارداد جدید هستند در حالی که مذاکرات با کوناته مدافع فرانسوی در مراحل اولیه است.

کوانسا ۲۱ ساله، در ماه می سال گذشته قراردادی ۴ ساله با لیورپول امضا کرد. مدافع تیم ملی زیر ۲۱ سال انگلیس، فصل گذشته تحت هدایت یورگن کلوپ به یکی از مهره‌های اصلی تیم تبدیل شد. کوانسا در فصل گذشته ۳۳ بازی برای قرمزها انجام داد.

اما قرارداد فعلی او قبل از درخشش وی امضا شد و به این معنی است که او هنوز به طور مناسب با عملکردش در تیم اصلی پاداش نگرفته است. انتظار می‌رود که این موضوع در هفته‌های آینده با بحث و گفتگو حل شود.

لیورپول همچنین مشتاق است کوناته ۲۵ ساله را در حالی که ۲ سال از قرارداد فعلی او باقی مانده، برای آینده بلندمدت کند. این مدافع فرانسوی، در سال ۲۰۲۱ از لایپزیش با قراردادی ۵ ساله به لیورپول پیوست.

بحث و گفتگو با نمایندگان کوناته در مرحله ابتدایی است اما هیچ عجله‌ای از طرفین وجود ندارد. کوناته جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم آرنه اسلات هلندی دوباره به دست آورده و دنبال تقویت موقعیت خود است.

 

1033