پیام احساسی دروازه‌بان اسپانیایی برای هواداران منچستریونایتد

پیام احساسی دروازه‌بان اسپانیایی برای هواداران منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- داوید دخیا با عنوان "پرورش یافته منچستر" برای هواداران شیاطین سرخ پس از درخشش در فیورنتینا و مهار دو پنالتی در بازی مقابل میلان پیام فرستاد.

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، پس از یک سال دوری از فوتبال به فیورنتینا ایتالیا پیوست و در پیروزی شگفت‌انگیز تیم خود مقابل میلان به شدت درخشید. این دروازه‌بان اسپانیایی، روز یکشنبه در بازی که با پیروزی ۲-۱ فیورنتینا به پایان رسید، دو پنالتی مهم را مهار کرد. پس از این نمایش بی‌نظیر، دخیا با انتشار پیامی در اینستاگرام، نوشت: "شروع در اسپانیا، پرورش یافته در منچستریونایتد، لذت از فوتبال در ایتالیا."

هواداران منچستریونایتد از عملکرد فوق‌العاده دخیا در سری آ خوشحال شدند و بار دیگر به تحسین این دروازه‌بان اسپانیایی پرداختند. همچنین برخی از طرفداران، اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد را به خاطر تصمیم برای جدایی دخیا از این تیم مورد انتقاد قرار دادند. دخیا تا آخرین بازی‌اش در اولدترافورد همچنان محبوب هواداران باقی ماند و این علاقه همچنان ادامه دارد. فیورنتینا پس از وقفه بازی‌های ملی، دوباره به میدان بازمی‌گردد و در تاریخ ۲۰ اکتبر در سری آ به مصاف لچه خواهد رفت. دروازه‌بان سابق شیاطین سرخ در تابستان با قراردادی یک ساله به اضافه گزینه برای فصل بعدی با حقوقی در حدود 3 میلیون یورو خالص در هر فصل راهی فیورنتینا شده بود.

۱۰۰۹