پیروزی فیورنتینا مقابل میلان در شب درخشش سنگربان اسپانیایی

پیروزی فیورنتینا مقابل میلان در شب درخشش سنگربان اسپانیایی

پایگاه خبری فوتبالی- دو تیم میلان و فیورنتینا در جریان دیدارهای هفته‌ی هفتم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت فیورنتینا با درخشش داوید دخیا توانست دو بر یک برنده بازی شود.

 به گزارش فوتبالی، دو تیم میلان و فیورنتینا در آخرین بازی از هفته‌ی هفتم سری آ ایتالیا در استادیوم آرتمیو فرانکی به میزبانی بنفش پوشان به مصاف هم رفتند و شاگردان رافائله پالادینو توانستند با درخشش داوید دخیا سنگربان اسپانیایی خود با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند.

در اواسط نیمه‌ اول و در دقیقه ۲۲ روی صحنه‌ای که با بدشانسی تئو هرناندز و اعلام داور پنالتی اعلام شد، مایک مانیان سنگربان میلان ضربه پنالتی مویز کین رو گرفت. در ادامه اما یاسین عدلی بازیکن فیورنتینا که بصورت قرضی از تیم میلان برای بنفش پوشان بازی می‌کند دروازه مانیان رو باز کرد و به نشانه احترام به تیم سابقش خوشحالی نکرد‌. در اواخر نیمه اینبار پنالتی به سود روسونری گرفته شد اما داوید دخیا ضربه تئو هرناندز رو دفع کرد تا فیورنتینا یک بر صفر برنده به رختکن برود.

در نیمه‌ی اول میلان ۸ شوت و فیورنتینا ۷ شوت به سمت دروازه‌‌های یکدیگر زده بودند.

با شروع نیمه دوم حملات میلان ادامه داشت و توانستند دوباره از روی نقطه پنالتی صاحب ضربه بشوند. تامی آبراهام بجای تئو هرناندز ضربه رو زد اما دخیا در پنالتی گرفتن دبل کرد و مهاجم انگلیسی رو ناکام گذاشت. در ادامه باز هم حملات میلان ادامه داشت تا کریستین پولیسیچ با یک ضربه والی بالاخره گل اول میلان رو به ثمر رسوند. بازی خوب فیورنتینا دوباره پس از گلی که دریافت کردند شروع شد و در دقیقه ۷۳ آلبرت گودمونسون توانستن دوباره بنفش پوشان را پیش بیندازد. در دقایقی پایانی تئو هرناندز و رافائله پالادینو سرمربی فیورنتینا از بازی اخراج شدند و حملات روسونری نیز بی ثمر بود تا شاگردان فونسکا متحمل دومین باخت خود در سری آ شوند.

در پایان ۹۰ دقیقه میلان ۱۶ شوت و فیورنتینا ۱۲ شوت به سمت دروازه یکدیگر زده بودند. مالکیت توپ نیز ۶۰٪ به ۴۰٪ به نفع تیم میلان بود.

لینک برای تماشا خلاصه بازی:

۱۴۲۸