تونل وحشت در انتظار هانسی فلیک و بارسلونا

تونل وحشت در انتظار هانسی فلیک و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا عصر امروز با سه گل از سد دپورتیوو آلاوز عبور کرد و صدرنشینی خودش را تثبیت کرد و به استقبال تعطیلات فیفادی رفت، اما کار این تیم پس از پایان فیفادی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شروع بسیار خوبی در این فصل لالیگا داشته است. این تیم علی‌رغم مصدومیت‌های متوالی بازیکنانش، اما توانست در 9 هفته ابتدایی 24 امتیاز به دست بیاورد و به جز یک بازی، در بقیه بازی‌های خود به پیروزی رسید. حالا بارسا با سه امتیاز اختلاف نسبت به رقیب سنتی خود یعنی رئال مادرید، به استقبال تعطیلات فیفادی رفت. اما آیا هانسی فلیک می‌تواند به این روند خوب ادامه دهد یا در تونل وحشت پس از پایان فیفادی کم می‌آورد؟

بارسا در بازی اول خود پس از پایان فیفادی باید به مصاف سویا برود. با این‌که سویا تیم قدرتمند چند فصل پیش نیست، اما باز هم نباید این تیم را دسته کم گرفت. سویا همواره یک تیم سخت برای مدعیان قهرمانی بوده و می‌تواند کار را برای بلوگرانا دشوار کند. تنها سه روز بعد از این بازی، بارسلونا باید به مصاف گربه سیاه خود در لیگ قهرمانان اروپا برود. بارسا و بایرن مونیخ باید در ورزشگاه المپیک مونتجوییک شهر بارسلون یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار کنند.

تنها چند روز بعد از آن، بارسا باید در الکلاسیکو در برابر رئال مادرید قرار بگیرد که این بازی تاثیر زیادی در تعیین قهرمان لالیگا دارد.

هواداران بارسلونا امیدوار هستند تیمشان با بازگشت بازیکنانی همچون دنی اولمو، فرمین لوپز و گاوی بتواند از این سه دیدار سخت سربلند خارج شود.

1428