واکنش جالب تن هاگ به شایعات اخراج از منچستریونایتد

واکنش جالب تن هاگ به شایعات اخراج از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- اریک تن هاگ این روزها در آستانه برکناری از هدایت منچستریونایتد قرار دارد، اما خودش عقیده دارد چنین شایعاتی درست نیست و این اخبار تنها برای رسانه‌ها است.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد در پایان فصل گذشته و با وجود این‌که عملکرد تیمشان چندان باب میل هواداران نبود، تصمیم گرفتند به اعتماد خود به اریک تن هاگ ادامه دهند و قرارداد او را تا سال 2026 تمدید کنند. آن‌ها امیدوار بودند این سرمربی هلندی در سومین فصل حضورش روی نیمکت سرمربی‌گری منچستریونایتد سرانجام بتواند شیاطین سرخ را به روزهای اوج برگرداند.

اما این فصل نیز آنطور که مدیران منچستریونایتد انتظار داشتند شروع نشد. شکست‌ها و تساوی‌های متوالی باعث شد تا فشار انتقادات از اریک تن هاگ بیشتر از همیشه شود. به گفته رسانه‌ها دیدار امروز منچستریونایتد و استون ویلا آخرین فرصت تن هاگ برای حفظ جایگاه خود است. گفته می‌شود در صورتی که در برابر شیرهای بیرمنگام مغلوب شود، اخراج می‌شود و جای خودش را به مربی دیگری می‌دهد. توماس توخل یکی از گزینه‌های برجسته جانشینی او به شمار می‌رود.

اما تن هاگ در مصاحبه خود پیش از تقابل با استون ویلا چنین چیزی را رد کرد و گفت: "شایعات مربوط به اخراج من برای شما رسانه‌ها و خبرنگارها است. اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد به صورت رسمی توسط باشگاه اعلام می‌شود"

1428