ادامه تلاش‌های بایرن مونیخ برای جلوگیری از انتقال ستاره‌اش به آرسنال و یا منچسترسیتی

ادامه تلاش‌های بایرن مونیخ برای جلوگیری از انتقال ستاره‌اش به آرسنال و یا منچسترسیتی

 پایگاه خبری فوتبالی- مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ درباره آینده ملی‌پوش ۲۱ ساله آلمانی تیمش که مورد توجه جدی آرسنال و منچسترسیتی قرار دارد، صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن مونیخ می‌گوید مذاکرات برای عقد قرارداد جدید با جمال موسیالا در حال انجام هست و او نسبت به یافتن یک راه حل مثبت، بسیار خوش‌بین است و به آن اطمینان دارد.

این بازیکن ۲۱ ساله که در رده‌های جوانان چلسی بازی می‌کرد، پس از انتقال به بایرن مونیخ، در سال ۲۰۲۰ به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا تبدیل شد.

غول‌های آلمانی مطمئناً می‌خواهند این هافبک تهاجمی را حفظ کنند، اما دو غول لیگ برتری به طور جدی خواهان بازگرداندن موسیالا به انگلیس هستند.

از موسیالا به عنوان جایگزین کوین دی بروینه، فوق‌ستاره منچسترسیتی برای بلندمدت یاد می‌شود. آرسنال نیز به این ملی‌پوش آلمانی بسیار علاقه‌مند است.

قرارداد او در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد، بنابراین هیچ نگرانی فوری برای بایرن وجود ندارد، اما مدیر ورزشی باشگاه می‌گوید مذاکرات در حال انجام هست و او مطمئن است که باشگاه می‌تواند ستاره جوانش را حفظ کند.

مکس ابرل گفت: فقط یک جلسه نبوده، ما در حال مذاکره هستیم. من خیلی مطمئنم. اینجا چیزی در حال رخ دادن هست و جمال نیز متوجه آن شده است.

وی افزود: او بازیکنی استثنایی است و در کنار جاش کیمیچ و چند نفر دیگر باید به چهره بایرن تبدیل شود. این موضوع را به خود موسیالا هم گفتیم. و اکنون ما به دنبال این هستیم که چگونه می‌توانیم به توافق برسیم. من خوش‌بین هستم و دلیلی نمی‌بینم که او بایرن را ترک کند.

موسیالا هنگام صحبت در مورد آینده خود، درها را برای انتقال احتمالی باز گذاشت و گفت که در بایرن بسیار راضی است اما همه چیز می‌تواند با سرعت زیادی تغییر کند.

موسیالا به روزنامه Welt Am Sonntag گفت: من در اف سی بایرن بسیار خوشحالم و کاملاً روی اهداف خود متمرکز هستم. من به این فکر نمی‌کنم که ۵ سال دیگر کجا خواهم بود. همه چیز همیشه می‌تواند به سرعت در دنیای فوتبال تغییر کند.

 

1033