بارسلونا به دنبال جذب رایگان ستاره آلمانی بایرن مونیخ

بارسلونا به دنبال جذب رایگان ستاره آلمانی بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد لروی سانه در تابستان سال آینده با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و چند باشگاه از جمله بارسلونا شرایط او را زیر نظر دارند تا بتوانند این ستاره آلمانی را به صورت رایگان و آزاد به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، لروی سانه در حال حاضر شرایط چندان خوبی در بایرن مونیخ ندارد. با ورود مایکل اولیسه و درخشش او در ترکیب اف سی هالیوود، ونسان کمپانی ستاره جوان فرانسوی را به لروی سانه ترجیح می‌دهد و همین موضوع باعث شده تا سانه نسبت به آینده‌اش در بایرن مونیخ دچار تردید شود. هرچند که او همچنان ترجیح می‌دهد در بایرن مونیخ بماند و مذاکرات برای تمدید قرارداد ادامه دارد، اما احتمال این‌که کار او به جدایی برسد اصلا دور از ذهن نیست. قرارداد این بازیکن در تابستان 2025 با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و او می‌تواند در پایان فصل به صورت رایگان از جمع باواریایی‌ها جدا شود.

همین موضوع باعث شد تا چند باشگاه از جمله بارسلونا علاقه‌مند به امضای قرارداد با لروی سانه باشند. به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت، بارسلونا سعی دارد تا این ستاره آلمانی را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.

این در حالی است که بارسا در پست لروی سانه بازیکنی همچون لامین یامال را دارد. البته سانه توانایی بازی در جناح چپ را هم دارد اما پست تخصصی‌اش وینگر راست است.

1428