عکس؛ کروس و تماشای بازی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو

عکس؛ کروس و تماشای بازی رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته نهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی یک میهمان ویژه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو داشت و آن هم تونی کروس بود. در حقیقت تونی کروس برای دیدن بازی رئال مادرید به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفته بود. کروس بچه هایش را هم با خودش برده بود.

تونی کروس در حال حاضر سی و چهار سال سن دارد. او با به پایان رسیدن فصل گذشته و پس از آن تمام شدن رقابت های یورو 2024 تصمیم گرفت که به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی کند. البته تونی کروس محبوبیت بالایی در میان هواداران رئال مادرید دارد و آن ها او را دوست دارند.

کروس شب گذشته تا آخر بازی درون ورزشگاه نماند و در نزدیکی های دقیقه هشتاد بازی بود که ورزشگاه را ترک کرد. تونی کروس بین سال های 2014 تا 2024 بازیکن رئال مادرید بود و نقش بسیار پر رنگی در قهرمانی های رئال مادرید در این سال ها داشت چرا که او یک بازیکن کلیدی در رئال مادرید بود.

1470