رسمی؛ کاپیتان دوم رئال مادرید با ادامه فصل وداع کرد

رسمی؛ کاپیتان دوم رئال مادرید با ادامه فصل وداع کرد

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای اعلام کرد که دنی کارواخال دچار سه پارگی رباط صلیبی در بازی مقابل ویارئال شده و با ادامه فصل وداع خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، کارواخال در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار می گیرد و شانسی برای حضور در ترکیب رئال مادرید در ادامه فصل نخواهد داشت. این بازیکن در دقیقه 93 بازی رئال مادرید و ویارئال در زمانی که می توانست توپ را شوت کند، بدشانسی آورد و برخورد بسیار خشنی با یرمی پینو داشت که به شکل ناخواسته ای در مسیر شوت او قرار گرفت.

کارواخال بدین ترتیب ادامه فصل را از دست می دهد و لوکاس وازکز کاپیتان سوم رئال به جای او در ادامه فصل در پست دفاع راست بازی خواهد کرد. مدیران رئال مادرید در فکر خرید رایگان ترنت الکساندر آرنولد مدافع لیورپول در پایان فصل هستند  و بعید است که در این مقطع از فصل یا در زمستان به دنبال خریدی در پست دفاع راست باشند.

رئال مادرید در سالهای اخیر در زمینه مصدومیت های رباط صلیبی بدشانس بوده است. در فصل گذشته، ادر میلیتائو، داوید آلابا و تیبو کورتوا دچار مصدومیت رباط صلیبی شدند که بازیکن اتریشی هنوز که هنوزه در حال درمان است و پیش بینی می شود که یک تا دو ماه دیگر از میادین دور باشد.  

4125