پنج بازیکنی که از نظر گواردیولا می‌توانند به جای رودری بازی کنند

پنج بازیکنی که از نظر گواردیولا می‌توانند به جای رودری بازی کنند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه سه بر دو فولام را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی پپ گواردیولا از ماتئو کواچیچ به جای رودری استفاده کرده بود. رودری به علت مصدومیت در حال حاضر در دسترس پپ گواردیولا نیست و گواردیولا مجبور است که در پست او از بازیکنان دیگری استفاده کند. کواچیچ در بازی مقابل فولام دو گل به ثمر رساند و خوش درخشید. پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی درباره حضور کواچیچ به جای رودری گفت:" در پست رودری بازیکنانی مثل کواچیچ، گوندوغان، استونز، آکانجی و لوییس را داریم که می توانند بازی کنند. این که رودری در ترکیب باشد برای ما خیلی مهم است اما چاره ای نداریم جز این که برایش جانشین پیدا کنیم."

پپ گواردیولا در ادامه افزود:" فولام یک تیم دفاعی بود و فضا ها را بسته بود. بهترین راه استفاده از هافبکی بود که بتواند از فضا های خالی استفاده کند. ماتئو کواچیچ در این زمینه فوق العاده بود و موفق شد دو گل به ثمر برساند."

سرمربی منچسترسیتی درباره بازی گفت:" به طور کلی بازی سختی بود. هر دو تیم موقعیت هایی داشتند. از این که در این بازی برنده شدیم خوشحال و راضی هستم."

1470