پنج گلزن برتر تاریخ رئال مادرید مقابل ویارئال چه کسانی هستند؟

پنج گلزن برتر تاریخ رئال مادرید مقابل ویارئال چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 22:30 امشب (شنبه چهاردهم مهر ماه) به وقت ایران، رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند و باید دید در این بازی که در چهارچوب هفته نهم رقابت های لالیگا برگزار می شود، چه اتفاقاتی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی ، هر وقت نام برترین ها به میان می آید، در تاریخ رئال مادرید نام کریستیانو رونالدو می درخشد. اگر بخواهیم نگاهی به بهترین گلزن های تاریخ رئال مادرید مقابل ویارئال بیندازیم می بینیم که باز هم نام کریستیانو رونالدو در صدر جدول قرار می گیرد. در حقیقت کریس رونالدو بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید مقابل ویارئال است. رونالدو بین سال های 2009 تا 2018 در رئال مادرید حضور داشت و در آن سال ها موفق شد در بازی های رئال مادرید مقابل ویارئال، سیزده گل به ثمر برساند.

دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید مقابل ویارئال، کریم بنزما است. بنزما در رئال مادرید 9 گل به ویارئال زد. رونالدو و بنزما هنوز فعال هستند. رونالدو در النصر بازی می کند و بنزما هم بازیکن الاتحاد عربستان است.

سومین گلزن فرناندو مورینتس است که با پیراهن رئال مادرید، 6 گل به ویارئال زده است. گرت بیل هم شش گل به ویارئال زده است. ریکاردو کاکا 5 گل در بازی های رئال مادرید مقابل ویارئال به ثمر رسانده است.

1470