چهارمین کلین شیت متوالی؛ پرسپولیس 400 دقیقه است گل نمی‌خورد!

چهارمین کلین شیت متوالی؛ پرسپولیس 400 دقیقه است گل نمی‌خورد!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس بازی در بازی هفته هفتم خودش در لیگ برتر با یک گل از سد چادرملو اردکان گذشت.

به گزارش فوتبالی، دقایقی پیش در یکی از بازی‌های حساس هفته هفتم لیگ برتر پرسپولیس در یک بازی سخت و نفس‌گیر موفق شد با گل 6+90 گئورگی گولسیانی از سد چادرملو بگذرد و به صورت موقت به صدر جدول رده‌بندی برسد.

پرسپولیس در این مسابقه با دو اتفاق غیر منتظره روبرو شد. ابتدا قبل از شروع مسابقه و در حین گرم کردن، اوستون اورونوف را به دلیل مصدومیت از دست داد و سپس محمد حسین کنعانی زادگان در دقیقه 51 مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

چادرملو با ارائه یک بازی منسجم با مدافعان پرتعداد کار را برای پرسپولیس سخت کرده بود و شاگردان خوان کارلوس گاریدو تا اواخر بازی در باز کردن دروازه حریف ناکام مانده بودند اما در نهایت در وقت‌های اضافه به گل برتری رسیدند.

اتفاق مهم دیگری که برای پرسپولیس در این بازی افتاد بسته ماندن دروازه این تیم برای چهارمین بازی متوالی بود. پرسپولیس بعد از این که در دو بازی اول مقابل ذوب آهن و تراکتور دروازه‌اش را باز شده دید در 4 بازی بعدی مقابل تیم‌های فولاد خوزستان، آلومینیوم اراک، استقلال و چادرملو اردکان توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

حالا از آخرین گلی که پرسپولیس دریافت کرده است 400 دقیقه می‌گذرد. در دقیقه 60 بازی تراکتور و پرسپولیس در تبریز شجاع خلیل‌زاده موفق شد سانتر دیدنی ریکاردو آلوز را با یک ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کند.

این گل آخرین گلی بود که پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم خورده است. در 40 دقیقه پایانیِ آن مسابقه و 4 مسابقه بعدی و در مجموع 400 دقیقه پرسپولیس توانسته است دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

به این ترتیب شاگردان گاریدو تا هفته هفتم (پرسپولیس یک بازی کمتر دارد) با دریافت تنها دو گل بعد از گل گهر سیرجان که فقط یک گل خورده است دومین خط دفاعی برتر لیگ را دارند. ضمن این که پرسپولیس تا اینجا تنها تیم بدون باخت لیگ برتر هم هست.

1359