واکنش فلیک به خط زدن نام خرید جدید بارسلونا

واکنش فلیک به خط زدن نام خرید جدید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا و دپورتیوو آلاوس فردا (یکشنبه پانزدهم مهر ماه) از ساعت 17:45 به وقت ایران در هفته نهم از رقابت های لالیگای اسپانیا به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد.

به گزارش فوتبالی ، لیست بازیکنان بارسلونا برای این بازی توسط هانسی فلیک اعلام شده است و خبری از حضور شزنی دروازه بان لهستانی جدید بارسلونا در این لیست نیست.

هانس دیتر فلیک در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی بارسلونا مقابل آلاوس درباره خط زدن شزنی گفت:" من اطمینان دارم که پس از فیفادی، شزنی در کنار ما خواهد بود و برای ما بازی می کند اما برای بازی مقابل آلاوس او را در دسترس نداریم و کنار ما نیست."

بارسلونا در بازی مقابل اوساسونا با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. به نظر می رسد که آلاوس هم سبکی مشابه با اوساسونا داشته باشد. هانسی فلیک درباره این که چگونه قرار است نتیجه ای که مقابل اوساسونا گرفتند تکرار نشود، گفت:" باید بتوانیم سرعت بازی خود را بالا تر ببریم. البته که اهمیت زیادی دارد که اشتباهات فردی را کاهش دهیم. در بازی مقابل اوساسونا اشتباهات زیادی رخ داد. گام اول این است که بتوانیم توپ را حفظ کنیم و پس از آن به سراغ خلق موقعیت روی دروازه حریف باشیم و در آخر هم گلزنی کنیم."

1470