نیمار حرف‌هایش درباره بارسلونا را تکذیب کرد (عکس)

نیمار حرف‌هایش درباره بارسلونا را تکذیب کرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر مصاحبه ای در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود و در آن نیمار جونیور به خاطر ترک بارسلونا در سال 2017 میلادی اظهار پشیمانی کرده بود.

به گزارش فوتبالی ، حالا به نظر می رسد که این مصاحبه ساختگی بوده است چرا که نیمار جونیور آن را تکذیب کرده است. نیمار در همان صفحه ای که این مصاحبه را منتشر کرده است، یک کامنت گذاشته است و در بخش نظرات به زبان پرتغالی یا همان برزیلی نوشته است:" دروغ " در حقیقت نیمار با این حرکت خود نشان داده است که این مصاحبه واقعیت ندارد.

نیمار در این مصاحبه که منتشر شده است، در حرف هایی که به او نسبت داده شده است، گفته است که وقتی بارسلونا را در سال 2017 ترک کرده، بسیار جوان و بی تجربه بوده است و این کار را از سر بچگی انجام داده است. او همچنین گفته است که بهترین زمانش وقتی بوده که در بارسلونا حضور داشته است و بهترین فوتبال خود را در آن تیم بازی کرده است.

نیمار در سال 2017 میلادی بارسلونا را ترک کرد و راهی پاری سن ژرمن شد. او در سال 2023 پی اس جی را هم ترک کرد و به الهلال عربستان پیوست. نیمار به خاطر مصدومیت در الهلال نتوانسته است خودی نشان بدهد.

1470