عکس؛ خوشحالی بازیکن فولام به سبک رونالدو پس از گلزنی به منچسترسیتی

عکس؛ خوشحالی بازیکن فولام به سبک رونالدو پس از گلزنی به منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هفتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، فولام و منچستر سیتی به مصاف هم رفته اند و این بازی در حال حاضر در نیمه دوم با نتیجه دو بر یک به سود منچستر سیتی در جریان است و به نظر می رسد که تیم پپ گواردیولا هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این دیدار گل اول بازی را فولام به ثمر رساند. در دقیقه 26 بازی بود که آندرس پریرا روی پاس رائول خیمنز موفق شد برای فولام گلزنی کند. این بازی در ورزشگاه اتحاد که ورزشگاه خانگی تیم منچستر سیتی است، برگزار می شود. آندرس پریرا پس از گلزنی به منچستر سیتی، به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد و فریاد Siuuu سر داد. به نظر می رسد که آندرس پریرا یکی از طرفدار های کریستیانو رونالدو است. رونالدو با توجه به این که بازیکن منچستر یونایتد بوده است، از رقبای منچستر سیتی به شمار می رفته است و حالا بازیکن فولام با گلزنی مقابل منچستر سیتی یاد کریستیانو رونالدو را زنده کرد.

البته منچستر سیتی در ادامه این بازی در دقایق 32 و 47 دو بار توسط ماتئو کواچیچ به گل رسید و به این ترتیب گلی که آندرس پریرا به ثمر رساند را فعلا بی اعتبار کرده است.

منچسترسیتی</a>

1470