ترکیب النصر مقابل العروبه؛ رونالدو در نوک خط حمله تیم پیولی

ترکیب النصر مقابل العروبه؛ رونالدو در نوک خط حمله تیم پیولی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته ششم از این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، النصر عربستان و العروبه به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود نتیجه مطلوب و دلخواه خود را از این بازی به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی، استفانو پیولی از کریستیانو رونالدو در نوک خط حمله تیم خود استفاده کرده است. فوق ستاره پرتغالی به همراه اندرسون تالیسکا و سادیو مانه مثلث خط حمله النصری ها را در این بازی شکل می دهند.

النصر در حال حاضر در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، یازده امتیاز دارد. اگر النصر بتواند مقابل العروبه هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد، 14 امتیازی می شود و پس از الهلال عربستان و الاتحاد عربستان در رده سوم جدول قرار می گیرد. به نظر می رسد که رقابت بر سر قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، میان الهلال، الاتحاد و النصر عربستان است.

ترکیب النصر مقابل العروبه عربستان

بنتو، محمد سیماکان، سلطان الغنام، آیمریک لاپورت، سالم النجدی، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، اندرسون تالیسکا، سادیو مانه، کریستیانو رونالدو.

1470