عکس؛ عضلانی شدن گاوی در تمرینات هانسی فلیک

عکس؛ عضلانی شدن گاوی در تمرینات هانسی فلیک

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی هافبک بیست ساله بارسلونا زیر نظر تمرینات کادر فنی هانس دیتر فلیک، از لحاظ بدنی تغییرات قابل توجهی داشته است و اوضاع برای او قدری متفاوت شده است.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه بارسلونا در تلاش است تا گاوی را به ال کلاسیکو برساند و این بازیکن برای بازی بارسلونا مقابل رئال مادرید حاضر و آماده باشد. در تصاویری که به تازگی از گاوی منتشر شده است، می بینیم که این بازیکن تبدیل به یک بازیکن عضلانی شده است و ماهیچه هایش رشد قابل توجهی داشته اند. گاوی قبلا یک بازیکن لاغر بود اما حالا زیر نظر تمرینات بدنسازی کادر فنی هانسی فلیک، از لحاظ جسمانی قوی تر شده است.

گاوی یک هافبک مرکزی است و با توجه به این که در میانه میدان درگیری ها زیاد است، او باید فیزیک قدرتمندی داشته باشد تا بتواند در این درگیری ها حضوری موثر داشته باشد و اوضاع را به نفع تیم خود تغییر بدهد. همین قضیه موجب شده است که گاوی تبدیل به یک بازیکن عضلانی شود. این قضیه می تواند کمک کند تا او کمتر هم مصدوم بشود.

گاوی محصول آکادمی بارسلونا است که یک بازیکن بسیار آینده دار به حساب می آید و باید دید که شرایط برای او به چه شکل پیش می رود.

1470