هشدار اسطوره برزیلی به سرمربی بارسلونا

هشدار اسطوره برزیلی به سرمربی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ریوالدو اسطوره برزیلی به هانسی فلیک سرمربی آلمانی هشدار داد که هواداران بارسلونا از او توقع فتح جام دارند و آینده او در نیوکمپ نیز به این موضوع وابسته است.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک از زمان نشستن روی نیمکت بارسلونا، در 8 بازی در لالیگا، 7 پیروزی و یک شکست به دست آورده و با اختلاف 3 امتیازی نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار دارند. در مقایسه با فصل گذشته، کاتالان ها شاداب تر به نظر می رسند.

اما ریوالدو به مارکا گفت: "در باشگاه های بزرگی مثل بارسلونا، همه چیز به نتایج بستگی دارد. می دانم که بارسلونا فلیک، بسیار تحسین برانگیز ظاهر شده، اما هنوز راه درازی تا پایان مسیر در پیش است. بازی های زیادی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا و کوپا دل ری باقی مانده. من ترجیح می دهم تا پایان فصل صبر کنم و زودتر از موعد، هیجان زده نشوم. در بارسا، تنها چیزی که اهمیت دارد، رسیدن به فینال ها و فتح عناوین است. اگر شما جامی به کمد افتخارات باشگاه اضافه نکنید، هواداران و رسانه ها شما را تحت فشار زیادی قرار می دهند. اما خارج از این مسائل، من بارسای متفاوتی نسبت به فصل گذشته می بینم و فکر می کنم این تیم آماده کسب جام است."

4416