ناراحت‌ترین‌ها از تصمیم موهون باگان؛ بانوان تراکتوری!

ناراحت‌ترین‌ها از تصمیم موهون باگان؛ بانوان تراکتوری!

پایگاه خبری فوتبالی - با عدم سفر تیم موهون باگان به تبریز، انتظار بانوان تراکتوری برای دیدن یک بازی از تیم محبوب خود در فصل جاری تمدید شد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور تنها تیم آسیایی ایرانی بود که این هفته باوجود آمادگی لازمه نتوانست مسابقه خود برابر تیم موهون باگان را برگزار کند. اتفاقی که دلیل آن عدم سفر تیم هندی به تبریز بود تا این مسابقه توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو شد و پرونده آن به کمیته انضباطی ای‌اف‌سی ارسال شده تا درباره نتیجه آن بررسی انجام گیرد.

اما شاید ناراحت ترین افراد از تصمیم موهون باگان و عدم سفر تیم هندی به تبریز، بانوان طرفدار تراکتور باشند. طرفدارانی که قرار بود برای اولین بار در فصل جاری به تماشای دیدار تیم محبوب خود بنشینند ولی عدم انجام این مسابقه موجب شد تا انتظار آنان تمدید شود.

باشگاه تراکتور هم برای حضور بانوان طرفدار خود تدارک دیده بود و اقدام به انتشار اطلاعیه‌ای برای بانوان تراکتوری جهت دریافت کارت هواداری بانوان انجام داده بود تا این نفرات با کارت مذکور امکان حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) را داشته باشند.

طرفداران خانم تراکتور پیش از این در فصل گذشته و در دو بازی امکان حضور در ورزشگاه را پیدا کرده‌اند؛ یکی بازی پلی آف آسیایی برابر الشارجه امارات و دیگری بازی لیگ برتری برابر ذوب آهن و پس از آن این امکان فراهم نبوده است و به نظر تی‌تی‌های خانم‌ باید تا روز دوم آبان و بازی با روشن تاجیکستان برای حضور در ورزشگاه یادگار صبر کنند.

1997