چرا هافبک کریستال پالاس گزینه اصلی جایگزینی رودری در منچسترسیتی است؟

چرا هافبک کریستال پالاس گزینه اصلی جایگزینی رودری در منچسترسیتی است؟

 پایگاه خبری فوتبالی- رودری، هافبک دفاعی فوق‌ستاره مصدوم منچسترسیتی، برای مدتی طولانی غایب خواهد بود و از هافبک ۲۰ ساله انگلیسی کریستال پالاس، به عنوان گزینه اصلی جانشینی او نام برده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider، آدام وارتون به عنوان گزینه اصلی جانشینی رودری مصدوم، توسط منچسترسیتی در نظر گرفته می‌شود.

خبرنگار وب‌سایت انگلیسی فوتبال اینسایدر در آخرین نسخه پادکست Inside Track فاش کرد که بازیکن ۲۰ ساله کریستال پالاس به عنوان یک هافبک آینده‌دار در منچسترسیتی مورد توجه قرار گرفته است.

این ملی‌پوش انگلیسی همچنین به عنوان یک بازیکن بومی محسوب می‌شود که مزیت دیگری برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است. وارتون در فصل ۲۰۲۳-۲۴؛ عملکرد موفقیت‌آمیزی داشت که باعث شد در یورو ۲۰۲۴ به تیم ملی انگلیس راه یابد.

این هافبک میانی، همیشه در ترکیب پالاس حضور دارد و در این فصل در تمام بازی‌های لیگ برتر به میدان رفته است.

آدام وارتون با قد ۱.۸۲ متری، دارای فیزیک خوبی برای بازی در پست هافبک دفاعی است.

اگرچه منچسترسیتی به دلیل مصدومیت بلندمدت زانوی رودری می‌خواهد گزینه‌های خط میانی خود را تقویت کند، اما این باشگاه عجله نخواهد کرد.

پپ گواردیولا در حال حاضر در حال بررسی هافبک‌های فعلی تیمش برای جانشینی رودری است. منچسترسیتی در دو بازی قبلی خود در لیگ برتر مقابل نیوکاسل و آرسنال که بدون رودری به میدان رفته، به تساوی رسیده است. تیم گواردیولا امروز شنبه مقابل فولام به میدان خواهد رفت.

 

1033