ستاره‌ای که زیر نظر فلیک احیا شد؛ هافبک اسپانیایی در آستانه ثبت رکورد

ستاره‌ای که زیر نظر فلیک احیا شد؛ هافبک اسپانیایی در آستانه ثبت رکورد

پایگاه خبری فوتبالی- پدری در این فصل زیر نظر هانسی فلیک پیشرفت چشمگیری داشت و حالا این فرصت را دارد تا رکورد خودش در تعداد بازی‌های متوالی‌ای که برای تیمش به میدان رفت در دو سال گذشته را جابه‌جا کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های کم‌فروغ بارسلونا در فصل گذشته، پدری گونزالس بود. هافبک جوان بارسایی‌ها پس از آن‌که خودش را به عنوان یکی از بهترین استعدادهای فوتبال اروپا و جهان معرفی کرد، چند مرتبه دچار مصدومیت شد و هرگز در چند فصل اخیر ثبات کافی را نداشت. برخی مصدومیت‌های او را به تعداد بازی‌های زیادی که در 17 سالگی انجام داد مربوط می‌دانند و عده‌ای دیگر اعتقاد دارند که پدری اصول حرفه‌ای را رعایت نمی‌کند.

اما او در این فصل پیشرفت چشمگیری داشته است و در آستانه یک ثبت رکورد شخصی قرار دارد. اگر پدری در دیدار برابر دپورتیوو آلاوس به میدان برود و در دو بازی فیفادی تیم ملی اسپانیا هم بازی کند، برای اولین بار در دو سال اخیر در 15 بازی متوالی پا به میدان می‌گذارد. این یک رکورد معمولی برای سایر بازیکنان است اما هواداران بارسلونا می‌توانند از ثبت چنین آماری متوجه تاثیر تمرینات بدنسازی کادر فنی هانسی فلیک بر روی پدری شوند.

او در بازی‌های اخیر نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیدار برابر یانگ بویز نیز بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما تصمیم گرفت این عنوان را به هم‌تیمی خود یعنی رافینیا اهدا کند.

1428