سیمونه اینزاگی پیشنهاد حضور در منچستریونایتد را رد کرد

سیمونه اینزاگی پیشنهاد حضور در منچستریونایتد را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی- سیمونه اینزاگی پیشنهاد برای جایگزینی اریک تن هاگ را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، در طول تعطیلات بازی های فیفادی، فرصت خود را برای پیوستن به نیمکت منچستریونایتد رد کرده است. از مدتی قبل شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه شیاطین سرخ به دنبال جایگزینی اریک تن هاگ هستند. شروع ضعیف تن هاگ در فصل جدید لیگ برتر انگلیس نگرانی‌هایی را در میان مدیران شیاطین سرخ ایجاد کرده و با وجود تمدید قراردادش در تابستان، به نظر می‌رسد که زمان او برای نجات شغل خود در حال تمام شدن است. 

به گزارش نشریه گاتزتا دلا‌ اسپورت ایتالیا، هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد به اینزاگی نزدیک شده و از او خواسته شده که هدایت تیم را بر عهده بگیرد، اما این پیشنهاد رد شده است. بعد از جستجوی قبلی در تابستان برای استخدام سرمربی جدید شیاطین سرخ که قبل از فینال جام حذفی انگلیس به نتیجه نرسید، شیاطین سرخ می‌خواهد از هرگونه عدم نتیجه‌گیری بیشتر جلوگیری کند.

اینزاگی در دوران سرمربیگری موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده و به وضوح توجه شیاطین سرخ را جلب کرده است. او لاتزیو را به لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند و سپس به اینتر ملحق شد. سیمونه اینزاگی آنها را به قهرمانی سری آ، دو قهرمانی در کوپا ایتالیا و فینال لیگ قهرمانان اروپا رسانده و به نظر نمی‌رسد که تمایلی به ترک اینتر داشته باشد. سیمونه برادر فیلیپو اینزاگی، مهاجم سابق ایتالیا و سرمربی کنونی پیزا است. در حالی که فیلیپو اینزاگی در دوران بازی خود با کسب دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی موفق‌تر بود، سیمونه برادر کوچکتر به عنوان یک مربی در حال پیشی گرفتن از برادر بزرگتر خود است.

۱۰۰۹