ستاره سابق رئال مادرید و پاری سن ژرمن راهی لیگ مالزی شد

ستاره سابق رئال مادرید و پاری سن ژرمن راهی لیگ مالزی شد

پایگاه خبری فوتبالی- ستاره سابق رئال مادرید و پاری سن ژرمن، راهی لیگ مالزی شد.

به گزارش فوتبالی، خسه رودریگز، مهاجم سابق رئال مادرید و پاری سن ژرمن، با انتقالی جدید به مالزی به دوران حرفه‌ای پرماجرای خود ادامه می‌دهد. خسه پس از ترک رئال مادرید و یک دوره کوتاه در برزیل با کوریتیبا، در تلاش برای پیدا کردن یک باشگاه دائمی بوده است. این بازیکن اسپانیایی از ژانویه بدون باشگاه تمرین می‌کرد، اما اکنون به باشگاه مالزیایی جوهور درالتعظیم پیوسته است تا به فرم مسابقات بازگردد.

خسه که زمانی به عنوان یک ستاره در حال ظهور شناخته می‌شد، به دلیل مصدومیت‌ها نتوانست به عنوان یک بازیکن ثابت در رئال مادرید، پشت سر بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل، خود را ثابت کند. پاری سن ژرمن در سال ۲۰۱۶ شانس خود را با پرداخت ۲۵ میلیون یورو برای جذب این مهاجم امتحان کرد. با این حال، مهاجم اسپانیایی تحت هدایت اونای امری در پایتخت فرانسه، با کمبود دقایق بازی مواجه شد و تنها ۱۲ بار برای این باشگاه به میدان رفت. یک سری از دوران‌های قرضی و جابجایی‌ های مکرر اکنون او را به مالزی رسانده است. 

جوهور درالتعظیم، دهمین باشگاه خسه در دوران حرفه‌ای‌ او به شمار می‌آید. با وجود اینکه خسه تنها ۳۱ سال دارد این بازیکن برای باشگاه‌های رئال مادرید، پاری سن ژرمن، لاس پالماس در دو مقطع ، استوک سیتی، رئال بتیس، اسپورتینگ لیسبون، آنکاراگوچو، سمپدوریا و کوریتیبا بازی کرده است. او تنها در رئال مادرید و لاس پالماس موفق به ثبت بیش از ۲۰ بازی شده است.

۱۰۰۹