عزم جدی رئال مادرید برای صید مهاجمی که بهتر از هالند گل می‌زند!

عزم جدی رئال مادرید برای صید مهاجمی که بهتر از هالند گل می‌زند!

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه رئال مادرید به طور جدی، الماس کلمبیایی استون‌ویلا را زیر نظر دارد.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider، باشگاه رئال مادرید در حال بررسی دقیق عملکرد جان دوران، مهاجم استون ویلا است. گروه مسئول جذب بازیکن برای رئال مادرید، از شروع خیره‌کننده این ملی‌پوش ۲۰ ساله کلمبیایی در فصل جاری در ویلا، شگفت‌زده شده است.

این غول اسپانیایی علاقه دارد تا دوران را در ژانویه به سانتیاگو برنابئو بیاورد. این مهاجم جوان با گلزنی خیره‌کننده دقیقه ۷۹ و گشودن دروازه مانوئل نویر، سنگربان نامدار بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، به تیتر اخبار در سرتاسر قاره سبز تبدیل شد.

او چهارشنبه شب، تک گل پیروزی‌بخش تیمش مقابل بایرن مونیخ را به ثمر رساند. دوران در ژانویه سال گذشته از شیکاگو فایر به استون‌ویلا پیوست. دوران از زمان پیوستن به استون‌ویلا، در هر ۸۲.۷۸ دقیقه که در لیگ برتر به میدان رفته، یک گل به ثمر رسانده و از ارلینگ هالند که در هر ۸۵ دقیقه که در زمین حضور داشته، یک گل به ثمر رسانده، پیشی گرفته است.

دوران در فصل جاری، با ۶ گل در تنها ۲۹۷ دقیقه در ۹ بازی در تمام رقابت‌ها برای ویلا به اوج رسیده است. این در حالی است که او در تمام این دیدارها، به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.

استون‌ویلا تحت هدایت اونای امری در ژانویه سال گذشته، ۱۴.۷۵ میلیون پوند به اضافه ۳.۳ میلیون پوند پاداش احتمالی به شیکاگو فایر برای انتقال جان دوران پرداخت کرد. دوران تا ماه جولای ۲۰۲۸ با استون‌ویلا قرارداد دارد.

به این ترتیب، رئال مادرید برای انتقال الماس کلمبیایی استون‌ویلا به سانتیاگو برنابئو کار آسانی ندارد.

 

1033