لوکا مودریچ تنها بازمانده تیم منتخب سال 2017 فیفا

لوکا مودریچ تنها بازمانده تیم منتخب سال 2017 فیفا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم منتخب فیفا در سال ۲۰۱۷ شامل بازیکنان بزرگی بود که هر کدام از آن‌ها در اوج دوران حرفه‌ای خود قرار داشتند. 

به گزارش فوتبالی، پس از گذشت چندین سال، وضعیت بازیکنان این تیم تغییرات زیادی داشته است. از این جمع تنها لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید، همچنان در اروپا و در سطح بالای فوتبال بازی می‌کند. 

کریستیانو رونالدو به لیگ عربستان رفته و برای تیم النصر بازی می‌کند. لیونل مسی پس از ترک اروپا، به باشگاه اینتر میامی در لیگ آمریکا پیوسته است. نیمار نیز به لیگ عربستان و تیم الهلال منتقل شده است. در بخش دفاعی، مارسلو در لیگ برزیل برای تیم فلومیننزه بازی می‌کند و سرخیو راموس پس از یک دوره کوتاه در پاری سن ژرمن، به باشگاه دوران جوانی خود سویا بازگشت اما اکنون بدون تیم است . لئوناردو بونوچی و دنی آلوز نیز یا از دنیای فوتبال خداحافظی کرده‌اند.

در بخش میانی، آندرس اینیستا نیز پس از ترک بارسلونا، به لیگ‌های ژاپن و بعداً به لیگ‌های کوچکتر مانند لیگ امارات پیوست و چند روز قبل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. تونی کروس هم در تابستان گذشته کفش های خود را آویخت. در نهایت، جان‌لوییجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیا، پس از یک دوران طولانی و درخشان در فوتبال، به طور رسمی از فوتبال خداحافظی کرده است.این تغییرات نشان می‌دهد که حتی بزرگ‌ترین ستارگان فوتبال نیز با گذر زمان، به دوران بازنشستگی می رسند یا لیگ‌های کمتر رقابتی می‌روند.

۱۰۰۹