سایه سنگین توماس توخل روی سر تن‌هاگ

سایه سنگین توماس توخل روی سر تن‌هاگ

پایگاه خبری فوتبالی- در تابستان گذشته، مذاکرات باشگاه منچستریونایتد با توماس توخل آلمانی به نتیجه نرسید و در نهایت اریک تن‌هاگ هلندی روی نیمکت شیاطین سرخ ابقا شد اما سایه توخل همچنان روی سر تن‌هاگ سنگینی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه منچستریونایتد فصل گذشته در آستانه فینال جام حذفی، با مائوریسیو پوچتینو و توماس فرانک و همچنین در تابستان گذشته، با توماس توخل برای جانشینی اریک تن‌هاگ مذاکره کرده بود.

حالا انتظار می‌رود منچستریونایتد در صورت تصمیم به قطع همکاری با اریک تن‌هاگ، مذاکرات با توماس توخل را دوباره از سر بگیرد. این سرمربی هلندی، در این فصل نیز شروع ضعیفی داشته است.

شکست ۳-۰ از لیورپول و تاتنهام در اولدترافورد و تساوی ۳-۳ در پورتو در پنجشنبه شب در حالی که ۲ بر صفر پیش بودند، تن‌هاگ را تحت فشار زیادی قرار داده است.

توخل در تابستان به جانشینی تن‌هاگ نزدیک بود اما به دلیل اختلاف نظر در مورد اختیارات و مسائل مالی، مذاکرات شکست خورد.

گرت ساوت‌گیت نیز همچنان گزینه مورد علاقه مدیران گروه اینئوس، مالک باشگاه منچستریونایتد است. جیم رتکلیف، مالک شرکت اینئوس؛ ساوت‌گیت و گراهام پاتر را برای جانشینی تن‌هاگ ترجیح داده بود، اما سرمایه‌دار بریتانیایی به تنهایی در این مورد تصمیم نخواهد گرفت و چهره‌های متعددی در یونایتد هستند که تصمیم نهایی را خواهند گرفت.

پوچتینو که فصل گذشته جزء یکی از گزینه‌های اصلی مدیران یونایتد بود، حالا دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی آمریکا مشغول به کار است و از گزینه‌های جانشینی تن‌هاگ خارج شده است.

همین موضوع، شانس توخل را برای جانشینی احتمالی سرمربی هلندی شیاطین سرخ، افزایش داده است. اگر تن‌هاگ نتواند اوضاع را تغییر دهد، باشگاه چاره‌ای جز اخراج او نخواهد داشت.

 

1033