بازیکن تازه‌وارد ممکن است باعث جدایی وینگر آلمانی از بایرن مونیخ شود

بازیکن تازه‌وارد ممکن است باعث جدایی وینگر آلمانی از بایرن مونیخ شود

پایگاه خبری فوتبالی- لروی سانه، وینگر آلمانی بایرن مونیخ با وجود این‌که تمایل دارد در این تیم بماند اما حضور مایکل اولیسه ممکن است باعث شود تا او به فکر جدایی از اف سی هالیوود بیافتد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ شروع خوبی در این فصل داشت. شاگردان ونسان کمپانی علی‌رغم شکست در بازی آخر خود مقابل استون ویلا، مجموعا عملکرد خوبی تا به اینجای فصل داشتند و با ادامه همین روند می‌توانند در پایان فصل به قهرمانی در یک یا چند جام برسند. یکی از بازیکنان موثر بایرن مونیخ در هفته‌های ابتدایی، مایکل اولیسه، ستاره فرانسوی جوان این تیم بوده است. این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی امسال از کریستال پالاس به بایرن مونیخ پیوست و حالا مهره‌ای ثابت برای باواریایی‌ها به حساب می‌آید.

اما حضور مداوم اولیسه در ترکیب اصلی بایرن مونیخ ممکن است منجر به جدایی یکی از مهاجمین تاثیرگذار این تیم شود. به نقل از خبرنگار سرشناس آلمانی، کریستین فالک، خود لروی سانه تمایل دارد تا در بایرن مونیخ بماند و به کار خود در همین تیم ادامه دهد، اما حضور ثابت اولیسه در ترکیب باعث شده تا او نیم‌نگاهی به جدایی داشته باشد. در حال حاضر مذاکرات سانه با مدیران باشگاه جریان دارد و ماندن در اف سی هالیوود اولویت اصلی سانه است، اما ممکن است در ادامه توافقات حاصل نشود و سانه تصمیم به جدایی بگیرد.

آرسنال یکی از باشگاه‌هایی است که شرایط سانه را زیر نظر دارد. توپچی‌ها در تابستان امسال به جذب این بازیکن تمایل نشان دادند اما هرگز پیشنهادی جدی برای خرید ارسال نکردند.

1428