ستاره سابق منچسترسیتی از شرایطش در تیم جدید راضی نیست

ستاره سابق منچسترسیتی از شرایطش در تیم جدید راضی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- خولیان آلوارز گران‌ترین خرید این فصل فوتبال اروپا بود و با 95 میلیون یورو از منچسترسیتی به اتلتیکو مادرید پیوست اما در حال حاضر از شرایطی که در مادرید دارد راضی نیست.

به گزارش فوتبالی، یکی از نقل و انتقالات مهم امسال فوتبال اروپا و جهان، انتقال خولیان آلوارز از منچسترسیتی به اتلتیکو مادرید بود. ستاره آرژانتینی سیتیزن‌ها پس از آن‌که متوجه شد با وجود ارلینگ هالند شانسی برای فیکس شدن در ترکیب منچسترسیتی ندارد، تصمیم به جدایی گرفت. البته برخی رسانه‌ها دلیل جدایی آلوارز از منچسترسیتی را آب و هوای ابری شهر منچستر عنوان کردند.

اما به هر ترتیب آلوارز با 75 میلیون یورو ثابت + 20 میلیون یورو متغیرات راهی روخی بلانکو شد. گفته می‌شد دیگو سیمئونه، هم‌وطن خولیان آلوارز و سرمربی اتلتیکو مادرید نقش تاثیرگذاری در انجام این انتقال داشته است. اما پس از گذشت دو ماه از آغاز لیگ‌های اروپایی، گفته می‌شود آلوارز از شرایطش در اتلتیکو مادرید راضی نیست.

خولیان آلوارز در همین مدت کوتاه حضورش در اتلتیکو مادرید در 4 پست متفاوت برای تیمش به میدان رفته است. سیمئونه هنوز پست مناسب آلوارز را پیدا نکرده است و اگر همین روند ادامه داشته باشد ممکن است آلوارز تبدیل به یک خرید شکست‌خورده برای روخی بلانکو شود.

حالا باید دید آیا کادر فنی اتلتیکو مادرید می‌توانند تغییری در شرایط خولیان آلوارز به وجود بیاورند یا این ستاره آرژانتینی همچنان در زمین سردرگم خواهد بود؟

1428