شگفت‌زدگی بارسلونا از آمادگی بدنی گلر لهستانی

شگفت‌زدگی بارسلونا از آمادگی بدنی گلر لهستانی

پایگاه خبری فوتبالی- وویچک شزنی، خرید جدید بارسلونا تمرینات خودش را با این تیم آغاز کرد و ظاهرا کادر فنی بارسا از آمادگی بدنی بالای این سنگربان لهستانی شگفت‌زده شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، وویچک شزنی در روزهای اخیر قرارداد رسمی خودش را با بارسلونا به امضا رساند. این گلر باتجربه لهستانی جانشین مارک آندره ترشتگن شد و احتمالا در ادامه فصل گلر اول بارسا باشد. قرارداد شزنی در تابستان 2025 با بارسلونا به پایان می‌رسد و باید دید این باشگاه پس از این چه تصمیمی برای آینده او می‌گیرد.

اما نکته‌ای که شاید باعث می‌شد مدیران و اعضای کادر فنی بارسا در خصوص جذب شزنی مردد باشند، آمادگی بدنی او بود. شزنی در تابستان امسال و پس از جدایی از یوونتوس اعلام بازنشستگی کرد و برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد. تصور می‌شد که او به دلیل بازنشستگی از فوتبال تمرینات بدنسازی خودش را هم کنار گذاشته باشد و شرایط بدنی چندان خوبی نداشته باشد.

به نقل از فرناندو پولو، آمادگی بدنی بالای وویچک شزنی در جلسات تمرینی بارسلونا باعث شده تا کادر فنی این تیم شگفت‌زده شوند.

این خبر نشان می‌دهد که شزنی در این مدت تمرینات خودش را به خوبی انجام داده و حالا آماده بازگشت به مستطیل سبز است. باید دید آیا هانسی فلیک در دیدار این هفته تیمش برابر دپورتیوو آلاوس از این دروازه‌بان استفاده می‌کند یا خیر؟

1428