عکس؛ سه اسطوره رئال مادرید و سه اسطوره بارسلونا در ابوظبی

عکس؛ سه اسطوره رئال مادرید و سه اسطوره بارسلونا در ابوظبی

پایگاه خبری فوتبالی -  اسطوره های رئال مادرید و بارسلونا به ابوظبی رفتند تا بازی NBA را از نزدیک تماشا کنند. 

به گزارش فوتبالی، رونالدینیو گائوچو، تیری آنری و جرارد پیکه که بخشی از نسل طلایی بارسلونا بودند و همچنین ایکر کاسیاس، لوئیز فیگو و روبرتو کارلوس، بخشی از نسل کهکشانی های رئال مادرید به امارات سفر کرده بودند تا تماشاگر بازی بسکتبال باشند. 

جمعه شب، بازی پیش فصل از لیگ بسکتبال امریکا میان بوستون سلتیکس و دنور ناگتز بسکتبال شد که تصاویری از ستارگان رئال مادرید و بارسلونا به عنوان تماشاگران این بازی تدارکاتی بودند. در این بازی بوستون با نتیجه 107 بر 103 به پیروزی رسید. 

رونالدینیو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بارسلونا به شمار می رود و تیری آنری دورانی کوتاه اما درخشان را در تیم کاتالان داشت. جرارد پیکه نیز سالها در بارسلونا خوش درخشید.  از سویی روبرتو کارلوس یکی از بهترین دفاع چپ های تاریخ فوتبال به شمار می رود که سالها در ترکیب رئال می درخشید. ایکر کاسیاس از نظر برخی، بهترین دروازه بان تاریخ رئال مادرید است و لوئیز فیگو نیز تجربه حضور در بارسلونا و رئال را داشته هر چند که کاتالان ها به خاطر خیانتی که به تیمشان کرد، او را دوست ندارند. در هر صورت این بازی جذاب بسکتبالیست های لیگ آمریکا، فرصتی برای دور هم جمع شدن اسطوره های فوتبال دنیا بود.

4125