پرسپولیس در چند فصل اخیر؛ من به تازه واردها نمی‌بازم!

پرسپولیس در چند فصل اخیر؛ من به تازه واردها نمی‌بازم!

پایگاه خبری فوتبالی- قرمزپوشان پایتخت در 5 فصل اخیر موفق به کسب 15 برد در مقابل تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر شده‌اند! 

به گزارش فوتبالی، بررسی آمار بازی‌های 5 فصل گذشته پرسپولیس در مقابل تیم‌های تازه لیگ برتری شده نشان می‌دهد؛ سرخ‌پوشان همیشه دست بالا را داشته‌اند و به جز یک بار، هرگز طعم باخت را نچشیده‌اند.

آن‌ها در طول این سال‌ها، 20 بازی در مقابل تیم‌های تازه لیگ برتری شده داشته‌اند که 15 برد، 4 تساوی و تنها یک باخت به ثبت رسانده‌اند و در لیگ بیست و چهارم نیز در بازی آینده خود به مصاف چادرملو تازه لیگ برتری شده خواهند رفت. به همین مناسبت نگاهی خواهیم داشت به آمار دیدارهای پرسپولیس در مقابل تازه صعود کرده‌ها در 5 فصل گذشته. 

لیگ بیست و سوم 

شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان در این لیگ، به سطح اول فوتبال ایران آمدند که پرسپولیس در هر دو بازی رفت و برگشت، شمس آذر را برد و در مقابل استقلال خوزستان در بازی رفت به تساوی رسید و در بازی برگشت با یک کامبک دراماتیک، 4 بر 3 پیروز میدان لقب گرفت تا از این 4 بازی، 10 امتیاز کسب کرده باشد.

لیگ بیست و دوم 

مس کرمان و ملوان بندرانزلی مسافران لیگ آزادگان به لیگ برتر در ابتدای این دوره بودند که پرسپولیس در هر 4 دیدار رفت و برگشت در مقابل این دو تیم، پیروز میدان بود و در مجموع در این بازی‌ها، 8 گل زده و تنها یک گل خورده آن هم از مس کرمان در بازی برگشت را به ثبت رساند.

لیگ بیست و یکم 

در این لیگ، هوادار تهران و فجر شهید سپاسی شیراز به سطح اول فوتبال ایران آمده بودند که پرسپولیس در هر دو بازی رفت و برگشت در مقابل هوادار به تساوی رسید و فجر را در هر دو بازی رفت و برگشت برد تا از این 4 بازی، 8 امتیاز دشت کرده باشد.

لیگ بیستم 

مس رفسنجان و آلومینیوم اراک در ابتدای این دوره به لیگ برتر رسیدند که پرسپولیس مس رفسنجان را در هر دو دیدار رفت و برگشت شکست داد اما، گربه سیاه این سال‌هایش یعنی آلومینیوم اراک، گلوی سرخ پوشان را سفت گرفت. آن‌ها در بازی رفت به آلومینیوم در اراک باختند تا تنها باخت‌شان در آن دوره از لیگ برتر و تنها باخت‌شان به تیم‌های تازه لیگ برتری شده در 5 دوره گذشته، به ثبت رسیده باشد. در بازی برگشت در مقابل ایرالکو اما در تهران و در آزادی، این تیم را با دو گل شکست دادند.

لیگ نوزدهم  

گل گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر این دوره صعود کرده بودند که پرسپولیس در هر دو دیدار رفت و برگشت در مقابل شاهین به پیروزی رسید و در مصاف با گل گهر در بازی رفت، پیروز شد و در بازی برگشت به تساوی رضایت داد.

7899